Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ویژه برنامه های مختلفی چون جنگ های شاد، مجموعه های نمایشی ، جشنواره فیلم های سینمایی و مسابقات تدارک گسترده سیما در این ایام است.

 ویژه برنامه های شبکه یک
فردا مصادف با روز دهم ذیحجه و عید قربان، جنگ شادی با حضور مجریان و هنرمندان سینما و تلویزیون با همت گروه اجتماعی شبکه یک از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پنجشنبه و جمعه هم این ویژه برنامه به مدت ۱۲۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.
همچنین نماز عید سعید قربان هم در روز عید از ساعت ۷ صبح  به صورت زنده از شبکه یک پخش خواهد شد.
ویژه برنامه تشرف همزمان با عید سعید قربان در بخش عصرگاهی و شبانگاهی با اجرای محمدرضا حسینیان از پشت بام حرم رضوی پخش می شود و با حال و هوای معنوی و حضور چهره هایی محبوب هنری و مذهبی سعی در ایجاد ارتباط معنوی بینندگان و دوستداران اهل بیت و  امام رضا (ع)  دارد.
شبکه یک سیما با درجه یک از سه شنبه تا جمعه به صورت ویژه همراه مخاطبان خود خواهد بود و پلاک یک  هم گزارش های مردمی درخصوص اعیاد قربان و غدیر را به روی آنتن می  برد.
سری جدید مسابقه ایران هم  از ابتدای دهه ولایت به روی آنتن است و  سریالیست  هم به طور ویژه در این ایام پخش می شود.
کاتیوشا، تحفه هند، بادیگارد، ساندویچ، لیلی با من است، خوش خیال، دو فیلم با یک بلیط، زرد قناری و فیلم های جدید شکارچی و پیمان سامورایی فیلم هایی است که در دهه ولایت از این شبکه روی آنتن می رود.


 عید همدلی شبکه دو در عید قربان
شبکه دو در شب عید قربان ساعت ۲۳:۳۰ ویژه‌ برنامه جشن عید قربان را همراه با مهمانان مختلف و در بخش‌هایی شاد و مفرح روانه آنتن می‌کند. همچنین چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ ویژه‌برنامه عید همدلی روانه آنتن خواهد شد.
از دیگر تدارک شبکه در این اعیاد بزرگ کلبه عمو پوررنگ، مجموعه کلاه قرمزی ،  دست کی بالا و  با ما بیا است که برای مخاطبان خاص خود پخش خواهد کرد.
برنامه های مذهبی کوی محبت با حضور کارشناسان دینی ، مداحان و شعرا ، آینه خانه با کارشناسی حجت الاسلام  شهاب مرادی  با موضوع عید قربان و غدیر ، حکمت ربانی شامل فرازهایی از نهج البلاغه به همراه بیاناتی از آیت الله جوادی آملی و  پخش سخنرانی های مذهبی پیرامون اعیاد پیش رو و مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه دو است.
شبکه دو برای تعطیلات پیش رو هر روز (بجز پنجشنبه و جمعه) مجموعه نمایشی طنز ایرانی جدید با نام زیر یه سقف را ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌کند.
ویژه برنامه های جشن قربان تا غدیر هم امشب و فردا بعد از خبر سراسری زنده روی آنتن خواهد رفت. چهارشنبه شب و پنجشنبه شب نیز برنامه محاکات به صورت ویژه پخش خواهد شد.  این برنامه ها تا روز مباهله ادامه خواهد داشت.
جشنواره فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی از قربان تا غدیر هم تدارک عیدانه شبکه دو خواهد بود.

 چراغانی شبکه سه در عید قربان
برنامه چراغانی  از شب عید قربان تا روز مباهله با محوریت موضوع خلق علوی و ترویج فرهنگ کار خیر و با حضور میهمانانی در همین راستا روی آنتن  شبکه سه سیما می رود .
همچنین برنامه های مخاطب خاص، زوجی نو و عطسه در فضایی شاد این عید بزرگ را گرامی می دارند.
برنامه های تکیه گاه با حضور مهمانانی از اقشار مختلف جامعه هنری ، ضیافت دوست ویژه برنامه مناسبتی درخصوص  اعیاد و موکب ثارالله  و  نوای افلاک با موضوع مداحی و مولودی خوانی از شبکه سه پخش می شود.
شبکه سه سیما از امروز  تا ۳ مرداد هر روز ساعت ۱۴:۳۰ یک فیلم از سینمای روز دنیا را پخش می کند.
با آغاز المپیک ۲۰۲۰ از جمعه اول مرداد، برنامه المپیک ۲۰۲۰ رقابت های تیم های ورزشی اعزامی از ایران را پوشش میدهد. مجموعه نمایشی وضعیت زرد نیز از جمعه هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود.
 

 ضیافت عید قربان با این کیک باشکوه در شبکه چهار
به مناسبت عید سعید قربان، امشب انیمیشن کوتاه این کیک باشکوه در ساعت ۲۱ و  برنامه سوره در ساعت ۲۲ به آیین قربانی خواهد پرداخت.

پنجمین قسمت از فصل جدید سوره، هم  امشب با اجرای مسعود دیانی و به میزبانی سیدحسن اسلامی روی آنتن خواهد رفت که گیاهخواران مسلمان و آیین قربانی موضوع گفتگوی این هفته سوره خواهد بود.
 برنامه ایمان در کلام امیرمومنان گزیده ای از سخنرانی آیت الله  مرحوم مصباح یزدی درباره ایمان در کلام و گفتار حضرت علی (ع) را پخش می کند.
 
 ویژه برنامه های شبکه پنج
شبکه پنج سیما با پخش دعای روح  بخش عرفه، ویژه برنامه سلام تهران، مسابقه پنج ستاره، شب فیروزه ای ، ما ایرانی ها  و... در اعیاد بزرگ مسلمین مهمان خانه های مخاطبان می شود.
برنامه های تهرانگرد و در استان با پخش گزارش های رویدادهای فرهنگی مراسم عید قربان را پوشش می دهد.
ویژه برنامه پنج ستاره  به مدت سه شب (چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه) حوالی ساعت ۲۱ تماشایی می شود.
ویژه برنامه سلام تهران در روز عید قربان از ساعت ۱۰ صبح تا قبل از اذان ظهر و عصر میزبان نگاه پر مهر مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.
جنگ شاد و شبانه شب فیروزه ای نیز در شب عید قربان به مدت ۸۰ دقیقه از یاسوج تقدیم نگاه بینندگان در سراسر میهن اسلامی می شود
برنامه عطر عاشقی  جمعه با حضور حجت الاسلام محمد رضا میلانی نژاد از آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان ملارد  به تبیین و واکاوی نقش انقلاب علوی تا نهضت مهدوی می پردازد.
همچنین حاج امیر نعیمی با نوای گرم و دلنشین به قرائت زیارت آل یس برای حاضران و بینندگان می پردازد.
 

 کی میاد ستاره چینی شبکه آموزش سیما برای بزرگداشت عید قربان
شبکه هفت سیما با رویکرد درون برنامه ای در برنامه های روزانه، در شب و روز عید قربان به این مناسبت بزرگ می پردازد و  برنامه های کی میاد ستاره چینی و  لوبیا زود بیا را برای این‌ مناسبت روی آنتن خواهد فرستاد.
 دوربین هفت گزارش های از مراسم و جشن های عید  و قربانی کردن که یکی از پر برکت ترین اعمال حج در صحرای مناست را  با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی پخش می کند.
آوا – نوا برنامه ای با ساختار موسیقیایی است که به پخش آواها و سرودهای مرتبط با اعیاد می پردازد.
 

 برنامه های عیدانه جام جم
 ۱۰ قسمت ویژه برنامه شب نشینی با ساعت پخش ۲۳:۳۰ دقیقه و ۱۰ برنامه عیدانه صبح پارسی با ساعت پخش ۹ صبح از عید قربان تا غدیر با موضوع دهه ولایت و با بخش های شاد و معنوی مانند دعوت از گروه های مختلف تواشیح و مولودی در منقبت مولا علی (ع)، ارتباط زنده با نجف اشرف، دعوت از صاحب نظران و پژوهشگران کتب دینی و گفتگو پیرامون واقعه غدیر، برگزاری جشن غدیر و مراسم نورافشانی و ... به روی آنتن شبکه جام جم می‌رود.
ویژه برنامه عیدانه با دعوت از خوانندگان و هنرمندان ، فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان خود فراهم می کنند.
رواق با دعوت از کارشناسان مذهبی به موضوع مکتب اهل بیت(ع) و ولایت مداری می پردازد.  شب قصه با خواندن اشعار و روایات  به  مدح  حضرت علی (ع) اختصاص دارد.
 پرتو هم درخصوص مسائل و شبهات دینی با مخاطبان خود همراه است. خانه مهر هم در بخش های مختلف خود به فلسفه عید قربان و غدیر می پردازد.

 خندوانه شبکه نسیم در عید قربان
برنامه های خندوانه ، دورهمی ، نسیم آوا ، شکرستان و دست انداز  از جمله برنامه  های شبکه نسیم است که با حال و هوای اعیاد بزرگ به روی آنتن می رود.

خانه نشینی ۶ روزه با بسته ویژه « پایتخت ۵»

تعطیلات ۶ روزه عید سعید قربان و تعطیلی غیر مترقبه شنبه و یکشنبه، برای پایتخت، بسته ویژه ایجاد کرد .‌ 

شبکه یک سیما باانعطاف و تغییر برنامه های عادی خود به مناسبت تعطیلات پیش رو، چهارشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر در باکس ویژه ۳ ساعته، هر روز ۴ قسمت «پایتخت ۵» را بصورت بهم پیوسته پخش می کند. این قسمت‌ها ساعت ۱۲ همان شب نیز باز پخش می شود. 

به این ترتیب پخش کل مجموعه پایتخت در ۵ روز و هر روز صبح حدود ۱۸۰ دقیقه طول خواهد کشید. شبکه یک سیما در این ایام همزمان با این باکس ویژه پایتخت، باکس اصلی دودکش۲ را هم‌ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ در جدول پخش دارد.

برچسب‌ها شبکه نسیم عید سعید قربان نجف اشرف شبکه سه سیما یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نسیم عید سعید قربان نجف اشرف شبکه نسیم عید سعید قربان نجف اشرف شبکه سه سیما یاسوج ویژه برنامه عید سعید قربان روی آنتن آنتن خواهد پخش می شود دهه ولایت پخش خواهد عید قربان خواهد شد شبکه سه شبکه دو شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر

آفتاب‌‌نیوز :

فهرست فیلم‌های آخر هفته سیما که برای پخش از ۱۱ شبکه اعلام شده، شامل ۴۶ فیلم است که از جمله آثار شاخص آن می‌توان به «بادیگارد»، «ریو»، «ویل هانتینگ نابغه» و «محاکمه ۷ شیکاگویی» و از جمله فیلمسازان شاخص آن می‌توان به مسعود جعفری جوزانی، کیومرث پوراحمد، ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، همایون اسعدیان و آرون سورکین اشاره کرد.

۳۲ فیلم معادل حدود ۷۰ درصد این محصولات، خارجی‌اند و حدود ۳۰ درصد فیلم‌ها نیز در سینما و تلویزیون ایران ساخته شده‌اند.

به علت نزدیکی این آخر هفته به ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم، بخش قابل توجهی از این فیلم‌ها سوژه‌ای در ارتباط با تعلیم و تربیت دارند؛ آثاری مثل «قصه‌های مجید»، «جاده‌های سرد»، «پل سفید»، «لونانا در انتظار معلم» و «شش قهرمان».

در بین آثار انتخابی، دو فیلمساز با دو فیلم در این آخر هفته حاضرند. «بادیگارد» و «هویت» از ابراهیم حاتمی‌کیا و «هدیه» و «ریکا» از مسعود فرخنده پخش خواهد شد. در اتفاقی جالب، فیلم سینمایی «۳۰ نابغه» نیز روی آنتن دو شبکه خواهد رفت: پنجشنبه از شبکه نمایش و جمعه از شبکه امید.

همانند هفته گذشته، چهار فیلم در فهرست اعلامی از سوی روابط عمومی معاونت سیما به عنوان فیلم‌های جدید معرفی شده‌اند که پیش از این در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفته اند. «رادیکال»، «مصلحت»، «زاده شده برای پرواز» و «محموله نهایی»، فهرست این چهار اثر را تشکیل می‌دهند.

ضمن اینکه در فهرست منتشرشده، فیلمی که برای پخش در باکس جمعه ساعت ۱۴ شبکه کودک برنامه‌ریزی شده، معرفی نشده است.

در میان این ۴۶ فیلم، دو فیلم «نامیرا» و «گریز از مرگ» جدید به شمار می‌روند. یکی از این دو اثر، تله‌فیلم «نامیرا» به کارگردانی محمد کرمانشاهی است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم در سال ۹۵ ساخته شده، ولی تاکنون در تلویزیون نمایش داده نشده و پس از حدود هشت سال به پخش می‌رسد. علت پخش نشدن این فیلم که سال ۹۶ حتی از جشنواره فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی مسکو نیز جایزه گرفت، روشن نیست. علاوه بر امین زندگانی، شهرزاد کمال‌زاده، رامین راستاد و آیدین ختایی، پرستو صالحی هنرپیشه سابق تلویزیون در این اثر نقش دارد.

دومین فیلم جدید این آخر هفته، «گریز از مرگ» به کارگردانی مایک برنز است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت. این فیلم از آن جهت اهمیت دارد که یکی از آخرین پروژه‌های سینمایی بروس ویلیس به شمار می‌آید. این هنرپیشه ۶۹ ساله هالیوود که بازیگری را به ناچار کنار گذاشته، در همان ایام که عوامل فیلم‌ها مجبور بودند دیالوگ‌ها را از طریق گوشی برایش بخوانند و توانایی حفظ کردن نداشت، به تدریج متوجه شد به بیماری زوال عقل مبتلا شده است.

جالب آن که فیلم «گریز از مرگ» به علت محدودیت‌های کرونایی، تنها در ۹ روز فیلمبرداری شده و تمام سکانس‌های این بازیگر نیز تنها در یک روز ضبط شده است! در سال ۲۰۲۱ جوایز تمشک طلایی نیز که به بدترین‌های هالیوود اهدا می‌شود، یک رشته ویژه با عنوان «بدترین بازی بروس ویلیس» اضافه کرد که ۷ فیلم این بازیگر در آن سال، ۷ نامزد آن را تشکیل می‌داد و فیلم «گریز از مرگ» هم یکی از آن آثار بود. بعد‌ها وقتی خانواده بروس ویلیس رسما خبر بیماری او را به اطلاع عموم رساندند، این جایزه لغو شد.

از میان آثار تکراری این ایام نیز فیلم «هویت» اثر جالب توجهی محسوب می‌شود. این فیلم که برای پخش در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه نمایش برنامه‌ریزی شده است، نخستین فیلم بلند ابراهیم حاتمی‌کیا به شمار می‌آید که بسیاری مهجورترین فیلم این کارگردان می‌دانند. «هویت» در سال ۱۳۶۵ با سرمایه شبکه دو سیما و به عنوان فیلمی سینمایی ساخته شد، ولی هیچ‌گاه روی پرده سینما نمایش داده نشد و مستقیما در تلویزیون به پخش رسید.

گفته می‌شود به خلاف خاستگاه فکری ابراهیم حاتمی‌کیا که پیش از فیلمسازی، پاسدار و هنرمندی از جریان انقلاب بود، خسرو دهقان منتقد جریان عرفی نقد سینما، اولین منتقدی است که این فیلمساز را اصطلاحا کشف کرد و با نقدی که بر فیلم «هویت» نوشت، از فیلمساز خوش‌قریحه‌ای خبر داد که وارد سینما می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟