Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: نخستین نمایش عروسکی و موزیکال «بابام همیشه زندس» به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود بهشتی از اجرای نخستین نمایش عروسکی و موزیکال «بابام همیشه زندس» ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد و تصریح کرد: این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی «اعظم طالبی» تولید و به زودی در شهرستان‌های گرمه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاجرم و مانه و سملقان به روی صحنه می رود.

وی خاطرنشان کرد: این اثر نمایشی توسط گروه فرهنگی و هنری آسمان و با مشارکت گروه پردیس درق و با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با بیان این که این اثر نمایشی ۲۸، ۲۹ ، ۳۰ ، ۳۱ تیر و یکم مرداد ماه در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان به روی صحنه  می رود، اظهارکرد:  بیست و هشتم و بیست و نهم در مجتمع فرهنگی و هنری شهید صادقی تالار آسمان گرمه در دو سئانس ۱۶ و ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه هم چنین به اجرای دو سئانس این اثر نمایشی سی ام و سی و یکم ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری جاجرم اشاره و اظهارکرد: یک مرداد نیز در تالار اندیشه مانه و سملقان به روی صحنه خواهد رفت.

بهشتی خاطرنشان کرد: این نویسنده و کارگردان به عنوان تنها هنرمندی که در دوران کرونا در شهرستان فعال است و با جمع کردن  بیش از ۱۰۰ هنرمند سه اثر نمایشی تولید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرستان گرمه خراسان شمالي اثر نمایشی روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • نمایش موزیکال شازده کوچولو
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)