Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:48:03 GMT

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۱۴۰

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

آبی‌ها در دقایق اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و در همان دقایق اول به گل رسیدند. سبحان خاقانی روی یک کار ترکیبی توسط آبی‌ها در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت شد و این بازیکن با یک ضربه بغل‌پای دقیق موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شاگردان مجیدی در تلاش برای بازی‌سازی در میانه میدان بودند و سعی داشتند با کنترل توپ، بازی را به نوعی مدیریت کنند.

نفت مسجد سلیمان پس از دریافت گل اول، سعی داشت تا لاک دفاعی خود بیرون بیاید و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای خود ایجاد کرد اما نتوانست در نتیجه بازی تغییری ایجاد کند.

پس از تلاش بی‌سرانجام نفت مسجد سلیمان، استقلال باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت در محوطه جریمه شاگردان محمود فکری به وجود آورد اما این بار مدافعان این تیم نگذاشتند اختلاف در نتیجه بازی بیشتر شود.

در پایان تلاش شاگردان محمود فکری برای جبران نتیجه در نیمه اول، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری یک گله‌ آبی‌پوشان خاتمه یابد.

ترکیب استقلال:‌ رشید مظاهری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، سعید کریمی، سجاد جعفری، فرید کریمی، محمد بلبلی، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری، میرهادی جوان.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسجدسلیمان باشگاه استقلال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن در جو فوق‌العاده سیگنال ایدونا پارک و تشویق‌های بدون توقف هواداران پرشور دورتموند با پیروزی ۱-۰ زردپوشان به پایان رسید.

این بازی نکات جالبی داشت و قابل توجه‌ترین آنها عملکرد ضعیف تیم لوئیز انریکه و غافلگیری در مواجهه با دورتموند بود که منجر به ثبت صفر شوت در چارچوب شد.

هواداران دورتموند از لیورپولی‌ها الگو گرفتند!

در ابتدای بازی هواداران دورتموند جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد کردند و سرود معروف «تو تنها قدم نخواهی زد» که متعلق به باشگاه لیورپول است را با همدیگر خواندند. فضای دیدنی و تماشایی‌‌ای درست شده بود، اما نه برای همه، کلمه درست برای پاری سن ژرمن «ترسناک» است.

دورتموند همه را غافلگیر کرد

در حالی‌که انتظار می‌رفت کیلیان امباپه و عثمان دمبله که در بازی‌های اخیر نمایش‌های خوبی از خود نشان داده‌اند، این بازی را هم عالی شروع کنند، اما مدافعان دورتموند مستحکم ظاهر شدند و به آنها اجازه خلق موقعیت ندادند.

گل اول برای دورتموند

پس از چند موقعیت دورتموند بالاخره به گل رسید. در دقیقه ۳۶ پاس بلند زیبای نیکو اشلوتربک از زمین خودی، به نیکلاس فولکروگ رسید که از میان مدافعان حریف فرار کرده بود. او سپس با جان لوئیجی دوناروما تک به تک شد و به راحتی دروازه او را باز کرد تا نمایش شگفت‌انگیز زردپوشان در نیمه اول تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟