Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال تهران مقابل نفت مسجد سلیمان به سه امتیاز بازی خانگی دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

استقلال در نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد و سبحان خاقانی در دقیقه ۷ تک گل آبی پوشان را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم این دیدار هم با این نتیجه دنبال شد و دو تیم در گلزنی ناکام بودند تا آبی پوشان با همان نتیجه یک بر صفر برنده شوند.

تیم داوری

داور: محمد حسین ترابیان / کمک ها: حسن انتظاری و محمد صالح عرب آبادی؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم / ناظر داوری: علیرضا یزدانی

اخطار

کارت زرد

میرهادی میرجوان (۶۴) و ساسان حسینی(۷۷) از نفت مسجد سلیمان

شرح گل

استقلال یک – نفت مسجد سلیمان صفر / سبحان خاقانی، دقیقه ۷: کار ترکیبی عالی استقلالی‌ها در دقیقه ۷ با ضربه دیدنی سبحان خاقانی همراه شد تا استقلال یک بر صفر از نفت مسجد سلیمان پیش بیافتد.(تماشای ویدیوی گل)

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور(سعید مهری، ۹۰)، آرمان رمضانی(ارسلان مطهری، ۴۶)، سبحان خاقانی(سیداحمد موسوی، ۴۶)، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند(مسعود ریگی، ۶۱)، بابک مرادی و مهدی قایدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان

فرهاد مجدکرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، مهران امیری، سجاد جعفری، مسلم مجدمی، محمد بلبلی(محمد مهدی محبی، ۷۵)، فرید بهزادی‌کریمی(عباس بوعذار، ۸۳)، ساسان حسینی و میرهادی میرجوان(فردین رابط، ۸۳) انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران استقلال تهران نفت مسجد سلیمان هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان سبحان خاقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم