Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:37:06 GMT

هشدار شدید اللحن دمشق به تل آویو

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۳۲۷

هشدار شدید اللحن دمشق به تل آویو

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد که ارتش سوریه بر ریشه کنی تروریست‌ها علیرغم تجاوزات رژیم صهیونیستی همچنان مصمم است.

وزارت خارجه سوریه بعد ظهر امروز سه شنبه در واکنش به حملات هوایی شامگاه روز گذشته رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چنین حملاتی نخواهد توانست به مزدوران این رژیم در سوریه کمکی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود آورده است: رژیم صهیونیستی در حدود ساعت ۲۳:۳۷ شامگاه روز دوشنبه (دیروز) با نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت و اسناد بین المللی مربوط به مبارزه با تروریسم با انجام حمله هوایی چند موضع در منطقه سفیره جنوب شرق استان حلب هدف قرار داد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه همچنین آمده است: سوریه این حمله را به مثابه اعلام ورشکستی اسرائیل و اعلام شکست نقشه مخرب غرب و تل آویو می‌داند و به اسرائیل در باره پیامد‌های خطرناک تداوم این حملات به بهانه‌های واهی و دروغین و حمایت این رژیم از گروه‌های تروریستی مسلح و اشغال اراضی عربی از جمله جولان اشغالی سوریه هشدار می‌دهد و مسئولیت این اقدامات را متوجه این رژیم می‌داند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تأکید کرد: حملات تروریستی اسرائیل هرگز نمی‌تواند گروه‌های تروریستی مزدور این رژیم مانند جبهه النصره، داعش و کلاه سفید‌ها را حمایت کند؛ گروه‌هایی که هر از گاهی با استفاده از حملات شیمیایی ساختگی در استان ادلب به دنبال ایجاد تحریکات جدیدی هستند تا ارتش سوریه را به انجام این حملات متهم کنند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: سوریه تأکید دارد که این حملات اسرائیل و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه آن هرگز نخواهد توانست ارتش سوریه را از هدف ملی خود و ادامه عملیات ضد تروریستی و انجام وظایف خود بر اساس قانون اساسی در راستای مقابله با تروریست‌ها و حامیان اسرائیلی آن منحرف کند.

وزارت خارجه سوریه همچنین در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد مجدداً، این شورا را در جریان مسئولیت‌های آن براساس منشور سازمان ملل قرار داد و خواستار محکوم کردن این حملات شد.

دمشق با بیان اینکه ارتش سوریه امروز بیش از هر زمان دیگری بر بازپس گیری جولان اشغالی مصمم است، تاکید کرد: شورای امنیت و سازمان ملل باید این رژیم را بازخواست کرده و اقدامات فوری برای جلوگیری از تکرار این حملات انجام دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان عید قربان وزارت خارجه سوریه گروه های تروریستی رژیم صهیونیستی بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان عید قربان وزارت خارجه سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه

خبرنگار RT به نقل از منابع ارتش سوریه از شنیده شدن صدای حملات توپخانه اشغالگران به مناطقی در حومه درعا خبر داد.

به گزارش ایسنا، منابع ارتش سوریه حاضر در تل الحاره در درعا در جنوب سوریه، بامداد روز دوشنبه تاکید کردند که صدای حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی را شنیده‌اند نه حملات هوایی را.

خبرنگار RT به نقل از این منبع نظامی گزارش داد که سلاح توپخانه مناطق اطراف آنها را هدف قرار داده است.

این منابع اشاره کردند که هیچ اطلاعات تایید شده‌ای در مورد مواضع و اهدافی که مورد حمله قرار گرفته‌اند، وجود ندارد.

به گفته این منابع، اگر گلوله موشکی از مرز جنوبی سوریه شلیک شود یا اسرائیل مشکوک به حرکتی گردد، حملات مکرر و اغلب به مناطق باز انجام می‌شود.

این در حالی است که رسانه‌ها گزارش داده بودند که توپخانه رژیم صهیونیستی نزدیکی تل الجابیه و تل الجموع در حومه غربی درعا را هدف قرار داد.

در مورد تلفات انسانی یا سایر خسارات در حملات از هر ۲ طرف اطلاعاتی در دست نیست.

بر اساس آنچه کانال ۱۴ عبری زبان گزارش داد گلوله باران توپخانه اشغالگران در پاسخ به پرتاب موشک از سوریه به سمت جولان جنوبی اشغالی انجام شد.

همچنین الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروی هوایی یک پهپاد را که از شرق به سمت اراضی اشغالی می‌آمد، با موفقیت رهگیری کرد و تلفات یا خسارتی در پی نداشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح