Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:12:02 GMT

اقدام زیبای امام جماعت در حرم منور رضوی+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۴۲۹

اقدام زیبای امام جماعت در حرم منور رضوی+تصویر

گروه استان‌ها-حرم منور رضوی همه روزه مملو از سوژه‌ها و تصاویر متعدد و مختلفی است که هر کدام جلوه‌ای خاص از فرهنگ اسلامی را به نمایش می‌گذارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حرم منور رضوی همه روزه مملو از سوژه‌ها و تصاویر متعدد و مختلفی است که هر کدام جلوه‌ای خاص از فرهنگ اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز عید قربان با رعایت پروتکل‌ها در حرم رضوی برپا می‌شودحرم رضوی مهیای برگزاری دعای عرفه شد+تصویرحرم رضوی در سوگ امام پنجم شیعیان/ عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌ها برپا می‌شود

نمونه آن را در امروز در یکی از نمازهای جماعت حرم منور رضوی شاهد بودیم که امام جماعت صحن قدس در حرم امام رضا(ع)، همه نمازگزاران را یک صف عقب برد تا خود نیز در کنار مردم و در آفتاب نماز جماعت را برپا کند.

انتهای پیام/282/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم منور رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزای امام صادق در انار برپا شد

همزمان با سالروز شهادت موسس مذهب جعفری صادق آل محمد (ص) مراسم عزاداری و مداحی با حضور دوستداران آنحضرت در محل هیات یالثارات الحسین علیه السلام امین شهر برگزار شد. 

در این مراسم حجه الاسلام ملانوری پیرامون نقش امام صادق (ع) در پیشبرد مکتب شیعه در زمان خلفای عباسی و پایه گذاری این مکتب سخنانی ایراد و در ادامه عزاداران به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد