Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و سرخپوشان موفق شدند با نتیجه ۵-۰ پیروز شوند.

از هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ در تبریز به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ۵-۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ماشین سازی: محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمد امین اسدی، منصور باقری، سید محمد حسینی، اتابک زارعی و هاتف نادری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و شهریار مغانلو

نیمه اول:

دقیقه ۲: محمد امین اسدی شوت خود را از پشت محوطه جریمه زد اما توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۴: پرتاب بلند اوت با ضربه سر مغانلو و کنعانی همراه شد و توپ به احمد نوراللهی رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید به توپ ضربه زد.

دقیقه ۱۱: ارسال امید عالیشاه با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد؛ ضربه ای که دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: ارسال وحید نعمتی از سمت راست روی سر امین اسدی نشست که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: سانتر امید عالیشاه با ضربه سر از سوی مهدی عبدی همراه شد که محمد امین رضایی توپ را به زحمت دفع کرد و در ادامه نیز شوت مغانلو به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه ۲۷: پاس احمد نوراللهی باعث شد تا مهدی عبدی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با عبور دادن توپ از بین پاهای امین رضایی، گل دوم را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۲: شوت هاتف نادری با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: احمد نوراللهی پس از کنترل توپ، با روی پا شوتزنی کرد و ضربه اش به شکلی تماشایی در گوشه دروازه قرار گرفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: پاس وحید امیری در دهانه دروازه به مهدی عبدی نرسید و این توپ گل نشد.

دقیقه ۵۲: در همان دقایق ابتدایی بازی مهدی عبدی موفق شد چهارمین گل پرسپولیس و دومین گل خودش را وارد دروازه ماشین سازی کند.

دقیقه ۵۷: پاس احمد نوراللهی در مقابل دروازه به مهاجم پرسپولیس رسید اما داور آفساید گرفت تا گل پنجم زده نشود.

دقیقه ۶۰: مهدی ترابی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه دقیقی هم زد اما شوتش با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: ارسال توپ از روی نقطه کرنر با دفع ناقص رضایی همراه شد و در ادامه کنعانی شانسش را برای گلزنی امتحان کرد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: ارسال سعید آقایی و دوباره دفع ناقص رضایی که عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوتش تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۸۵: شوت علی شجاعی در اختیار رضایی قرار گرفت.

دقیقه ۹۰: ارسال علی شجاعی بدون برخورد به بازیکنان پرسپولیس به شهریار مغانلو رسید و او با ضربه سرضرب گل پنجم را به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ماشین سازی پرسپولیس ماشین سازی بیرون رفت دقیقه احمد نوراللهی ماشین سازی ضربه سر محمد امین قرار گرفت مهدی عبدی همراه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس