Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کورس قهرمانی حساس لیگ برتر به سه هفته پایانی خود رسید و در این راه ورزشگاه امام رضای مشهد میزبان دیدار حساس پدیده و سپاهان بود.
به گزارش آریا، پدیده شانس رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشت و سپاهان اصفهان به دنبال قهرمانی لیگ برتر است. همین موضوع سبب می شود تا این بازی حساس ترین نبرد هفته بیست و هشتم از فصل بیستم لیگ برتر لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اکثر دقایق نیمه اول این سپاهان بود که حمله می کرد و مالک توپ و میدان بود اما تک گل این تیم روی ضدحمله و حرکت انفرادی به ثمر رسید تا سپاهان نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان برساند. نیمه دوم اما بازی به نسبت نیمه اول آرام تر دنبال شد. دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما موقعیت ها خصوصا برای پدیده با بی دقتی و ضربات نهایی عجیب از دست رفت تا سپاهان با همان یک گل فاتح این دیدار حساس شود.
ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری (تعویض دقیقه 51 با احمد الجبوری)، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان (تعویض دقیقه 82 با معراج پورتقی)، رضا یزدان دوست، شهرام گودرزی (تعویض دقیقه 51 با یوسف وکیا)، محمد محمدزاده (تعویض دقیقه 67 با مهرداد بایرامی)، محمد احسان حسینی، صادق صادقی (تعویض دقیقه 51 با ابوذر صفرزاده)، امیرحسین کریمی
سرمربی پدیده: سیدمهدی رحمتی
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی (تعویض دقیقه 75 با جلال الدین علی محمدی)، محمدرضا حسینی (تعویض دقیقه 58 با محمد محبی)، محمدرضا خلعتبری (تعویض دقیقه 75 با رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده (تعویض دقیقه 84 با روح الله باقری)
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
شرح گل:
پدیده 0 – سپاهان 1(دقیقه 41: یاسین سلمانی): سلمانی توپ را از زمین خودی گرفت و با یک حرکت انفرادی و روی یک ضدحمله با جا گذاشتن دو بازیکن پدیده، ضربه ای را با بیرون پا به کنج دروازه پدیده فرستاد.
شرح بازی:
در شرایطی که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند، در 30 دقیقه نخست شاهد خلق موقعیت های زیادی روی دروازه ها بودیم که با بی دقتی مهاجمان یا درخشش دروازه بان ها تبدیل به گل نشد. سپاهان که برای دقایقی روی بازی حاکم شده بود، روی یک انفرادی توسط سلمانی به گل نخست رسید تا نیمه اول را با برد به رختکن برود. درنیمه دوم نیز هر دو تیم بدون ترس برای باز کردن دروازه یکدیگر وارد زمین شدند و موقعیت های فراوانی داشتند که بیش از درخشش دروازه بان ها بی دقتی مهاجمان به چشم می آمد. به ویژه شاگردان رحمتی که می توانستند بازی را به تساوی بکشانند. در نهایت این بازی که به خاطر مصدومیت دروازه پدیده بیش از 100 دقیقه به طول انجامید با برتری شاگردان نویدکیا با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید.
لحظات حساس:
دقیقه 6: سجاد شهباززاده با یک کنترل سینه خوب خودش را در موقعیت گلزنی از سمت چپ قرار داد، اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش میلاد فراهانی همراه شد. 
دقیقه 7: بار دیگر نفوذ شهباززاده از سمت چپ موقعیت خطرناکی را روی دروازه پدیده به وجود آورد که احسان حاج صفی در یک موقعیت مناسبی ضربه مناسبی را با پای غیرتخصصی به توپ نزد.
دقیقه 11: محمد محمدزاده روی یک ضدحمله پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلافی نسبتا زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 14: نفوذ امین قاسمی نژاد از سمت راست و شوت او از زاویه بسته توسط پیام نیازمند دفع شد.
دقیقه 15: پدیده این بار از سمت چپ نفوذ کرد و حسین مهربان در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که ضربه او با واکنش نیازمند همراه شد.
دقیقه 20: دانیال اسماعیلی فر روی اشتباهات مدافعان پدیده در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما شوت او با واکنش خوب میلاد فراهانی مواجه شد تا همچنان دروازه میزبان بسته بماند. 
دقیقه 23: رحمان جعفری روی یک ضد حمله می توانست هم تیمی خود را در یک موقعیت تک به تک قرار دهد که ارسال او توسط نیازمند قطع شد.
دقیقه 24: کریمی، هافبک سپاهان از فاصله تقریبا 30 متری شوتی را روانه دروازه پدیده کرد که با اختلافی نسبتا کم به بیرون رفت.
دقیقه 48: حسینی بعد از یک حرکت انفرادی، با یک پاس خوب حاج صفی را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت کاپیتان سپاهان توسط دروازه بان پدیده مهار شد.
دقیقه 66: احمد الجبوری روی یک ضدحمله و بعد از اشتباه مدافعان سپاهان صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه حریف شد، اما با بی دقتی توپ را به بیرون زد و این فرصت را از دست داد.
دقیقه 69: امین قاسمی نژاد پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی قصد باز کردن دروازه نیازمند را داشت که توپش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 86: روی یک ارسال از سمت چپ، توپ با ضربه سر برای امین قاسمی نژاد فراهم شد و کاپیتان پدیده که در یک موقعیت ایده آل قرار داشت، توپ را با بی دقتی به بیرون زد.
دقیقه 90+9: روی یک ضربه ایستگاهی نزدیک بود توپ وارد دروازه سپاهان شود که امید نورافکن توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 90+9: ضربه سر مهرداد بایرامی روی کرنر قاسمی نژاد با بی دقتی به بیرون رفت.
دقیقه 90+10: شوت محمد محبی از پشت محوطه جریمه با واکنش میلاد فراهانی همراه شد. 
دقیقه 90 + 11: شوت سلمانی در موقعیتی ایده آل به تیر دروازه پدیده برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدیده سپاهان نویدکیا بیرون رفت دقیقه امین قاسمی نژاد میلاد فراهانی دروازه پدیده یک موقعیت محوطه جریمه تعویض دقیقه بی دقتی موقعیت ها سمت چپ نیمه اول دقیقه 90 روی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمز‌ها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند. فاصله با آرسنال صدرنشین سه امتیاز بود و سیتی نیز با یک بازی کمتر، دو امتیاز بیشتر از قرمز‌ها داشت.

در ده دقیقه ابتدایی کار متعادل دنبال شد و لیورپول اندکی برتری محسوسی داشت. در دقیقه ۱۰ لوئیز دیاز در یک صحنه درخواست پنالتی داشت، ولی داور بی توجه عبور کرد.

یک دقیقه بعد اولین خطر جدی بازی را لیورپول خلق کرد. روی ارسال رابرتسون برای خاکپو او روی توپ اثر گذاشت تا در تیر دوم برای الیوت فرصت خوبی فراهم شود، ولی ضربه او با دخالت مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد بوون روی یک ضربه کرنر پاسخ لیورپول را داد، ولی میزبان هم نتوانست در این صحنه به گل برسد. بوون در دقیقه ۱۴ شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد، ولی ضربه او را آلیسون بلوکه کرد.

اما در دقیقه ۲۷ صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه وستهم شاهد بودیم. برخورد توپ به دست بازیکن وستهم به وضوح پنالتی بود، ولی بعد از بررسی VAR تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید دیاز تایید شد.

بازی در دست لیورپول بود و این تیم کنترل ۷۵ درصدی بر میدان داشت. در دقیقه ۴۰ شوت دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد و سه دقیقه بعد وستهم به گل رسید.

روی ارسال کرنر کودوس، جرد بوون با یک ضربه سر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و وستهم را پیروز روانه رختکن کند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول بازی را برابر کرد.

دیاز از سمت چپ حرکت کرد و خودش را به محوطه جریمه رساند. پاس او به اندی رابرتسون و ضربه پای چپ او گل تساوی را برای میهمان به همراه داشت.

لیورپول برای زدن گل دوم فشار خود را بیشتر کرد و میزبان نیز در فکر ضدحمله بود.

بعد از چند موقعیت نصف و نیمه، لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل رسید. روی ارسال کرنر، توپ روی تیر دوم به خاکپو رسید و ضربه او بعد از برخورد به توماس سوچک وارد دروازه شد تا لیورپول با یک گل به خودی پیش بیفتد.

لیورپول بازهم هجومی کار می‌کرد و دو بار با ضربات دیاز و مک الیستر تا آستانه زدن گل پیش رفت، ولی هر بار آرئولا مانع شد.

بازی در دست لیورپول بود، ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه ۷۷ روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد.

لیورپول در دقیقه ۸۸ این شانس را داشت تا به گل سوم برد، ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت.

در ۵ دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی ۲-۲ مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمز‌ها را از قهرمانی دورتر کرد.

دیگر خبرها

  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها