Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:28:58 GMT

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی در تاکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۵۰۹

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده آدم‌ربایی در تاکستان

ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: درپی ربودن و ضرب و جرح مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان قزوین به نام «تاکلند» ۲ نفر از مرتکبین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و ۲ نفر دیگر با توجه به دزدیدن گوشی همرا ه شخص ربوده شده به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رجبی در خصوص دستگیری متهمین اصلی پرونده آدم ربایی در تاکستان موسوم به «تاکلند» گفت: پنج شنبه سوم تیرماه، در پی اقدام سه نفر در جاده آقچه‌کند نسبت به ربودن مدیر (ادمین) یکی از صفحات پربازدید استان به نام «تاکلند» و ضرب و جرح وی با سلاح سرد، ۲ نفر از مرتکبین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و ۲ نفر دیگر با توجه به دزدیدن گوشی همرا ه شخص ربوده شده به جرم سرقت دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی افزود: پس از انجام تحقیقات قضایی ۲ نفر دیگر از متهمین به آدم‌ربایی پنجشنبه ۲۹ تیر دستگیر و ضمن صدور قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برند.

این مقام قضایی تصریح کرد: در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه داشته و پس از تکمیل، پرونده با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قزوين آدم ربايي آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی