Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:32:21 GMT

همسر نایب رییس فدراسیون فوتبال محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۵۲۵

همسر نایب رییس فدراسیون فوتبال محروم شد

کمیته اخلاق از محرومیت مالک باشگاه بادران تهران خبر داد.

به گزارش"ورزش سه"، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: مستنداً به مواد ٦٥ آئین نامه اخلاق و ٧٣ مقررات انضباطی با توجه به گزارش واصله مبنی بر مصاحبه و اظهارات خلاف اخلاق فریدون قربانیان، مالک باشگاه بادران، نظر به اینکه تمام اشخاص تابع اساسنامه فدراسیون فوتبال و مقررات آئین نامه اخلاق متعهد و مکلف هستند که از ارتکاب هرگونه رفتاری که به سلامت مسابقات لطمه وارد می‌کند خودداری کرده، لذا فریدون قربانیان از کلیه فعالیت های فوتبالی به مدت بیست روز محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا زمان برگزاری جلسه رسیدگی به اظهارات و ادعاهای مطرح شده وی اعلام می‌شود. 

 

فریدون قربانیان همسر شهره موسوی نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال و رییس فوتبال بانوان است. ایشان امروز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها به صراحت گفت در دیدار بین مس کرمان و هوادار تبانی صورت گرفته است. او هم چنین متذکر شد اگر امتیاز هوادار به تیم مس کرمان فروخته شود فدراسیون فوتبال را به آتش می کشد. مالک باشگاه بادران به این نکته هم اشاره کرد از زمانی که همسرش نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال شده داوری ها نه تنها به سود بادران نبوده بلکه سوت هایی به ضرر این تیم زده شد؛ ضمن اینکه در مصاحبه خود این احتمال را داد که فصل آینده تیمداری نکند!

بادران تهران دسته یک فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بادران تهران دسته یک فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!