Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهصدمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر به نام سبحان خاقانی ثبت شد

به گزارش طرفداری، استقلال با برتری 1-0 مقابل نفت مسجد سلیمان، به عنوان اولین تیم به رکورد 300 برد در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران رسید. پس از استقلال، پرسپولیس با 292 برد و سپاهان با 274 برد در رده‌های بعدی قرار دارند.

همچنین گل سبحان خاقانی، پدیده جوان استقلال، گل شماره 900 این باشگاه در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود که به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که با 24 پاس و شرکت هر 11 بازیکن استقلال  به ثمر رسید و یکی از تاکتیکی‌ترین و زیباترین گل‌های تاریخ لیگ برتر بود.

زنندگان گل‌های رند باشگاه استقلال در تاریخ لیگ برتر:

گل 1 : علی موسوی

گل 100 : رضا عنایتی

گل 200 : رضا عنایتی

گل 300 : پیروز قربانی

گل 400 : گل بخودی بازیکن ابومسلم (عبدالجبار مومونی)

گل 500 : گوران یرکوویچ

گل 600 : حنیف عمران زاده

گل 700 : علی قربانی

گل 800 : محمد دانشگر

گل 900 : سبحان خاقانی

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم برترین های قرن با پیروز قربانی: محمد نوازی به حقش نرسید؛ آنقدر قوی بود می گفت همه توپ ها را به من بدهید مصطفی هاشمی، کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال: کسب مدال های بیشتر در المپیک مهم است یا رفتن به جام جهانی؟/ مصاحبه اختصاصی دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) پیرمرد 100 ساله آرژانتینی پس از دیدن تماس شخصی لیونل مسی: نگو که این مسی است! رافائل واران و درخواست جدایی از رئال مادرید؛ او خواهان انتقال به منچستریونایتد است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند؛ و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال