Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@18:13:07 GMT

جزئیات انتقال هوایی قلب اهدایی از اهواز به تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۶۸۰

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از اهواز به تهران انجام شد.

مهدی شادنوش اظهار داشت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی قلب خانم ۲۹ ساله اهل اهواز با موفقیت صورت گرفت.

وی افزود: در این انتقال با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان شهید رجایی تهران انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا قلب این قهرمان ۲۹ ساله از اهواز به تهران منتقل شد و در بیمارستان شهید رجایی به یک نوجوان ۱۴ ساله با موفقیت پیوند زده شود.

وی افزود: کبد و کلیه‌های این فرد در اهواز به دیگر بیماران نیازمند پیوند زده شد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد