Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که گروه تروریستی و تکفیری داعش مسئولیت امروز (سه شنبه) حمله راکتی به مراسم نماز عید قربان در کاخ ریاست جمهوری این کشور را برعهده گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ رسانه‌ها در افغانستان اعلام کردند که گروه تکفیری داعش با انتشار اطلاعیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه طالبان ساعاتی پس از این حمله در اطلاعیه‌ای دست داشتن در حمله راکتی بر کاخ ریاست جمهوری افغانستان را رد کرد.

پلیس کابل پس از حمله راکتی صبح امروز در مراسم نماز عید قربان در کاخ ریاست جمهوری اعلام کرد که راکت‌ها شلیک شده به نزدیکی کاخ ریاست جمهوری اصابت کرده است و این حمله آسیب جانی نداشته و خسارات مالی اندکی برجای گذاشته است.

پیش از اشغال افغانستان از سوی آمریکا، دو گروه تروریستی در این کشور فعالیت داشتند، اما اکنون پس از ۲۰ سال حضور نیرو‌های آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم اکنون این کشور به جولانگاه شمار زیادی از گروه‌های تروریستی تبدیل شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: داعش کاخ ریاست جمهوری افغانستان کاخ ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور در مراسم شهادت امام صادق (ع) در جمع مهاجران گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد و حاکمیت افغانستان باید زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، معیشتی و امنیت مردم را تأمین کند تا مهاجرین افغانستانی به کشور خود بازگردند.

اصغر بلوکیان افزود: مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها و حوزه های اقتصادی، علمی، پزشکی توانایی لازم را دارند تا بتوانند آبادی را در افغانستان به ارمغان آورند و حاکمیت فعلی افغانستان باید با ایجاد شرایط برگشت آبرومندانه از ظرفیت و توانمندی های مهاجرین برای سربلندی افغانستان استفاده کند.

بلوکیان بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دنبال ایجاد تنش در بین مهاجرین و مردم ایران هستند که مهاجرین باید هوشیار باشند.

آقای بلوکیان درپایان این مراسم از مهاجرین خواست قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت کنند واز تردد غیر قانونی به شهر های مختلف ایران خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است