Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولادیمیر آلکنو قرار است در اولین بازی خود در المپیک شنبه ۲ مرداد از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف لهستان برود.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص این دیدار نوشت: " تیم ملی والیبال لهستان به تازگی موفق شده به مدال نقره لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لهستان که به عنوان قهرمان جهان شناخته می شود در این المپیک سعی می کند که به حسرت ۴۵ ساله خود پایان دهد و موفق شود روی سکوی المپیک قرار گیرد.

تیم ملی والیبال لهستان در المپیک ۱۹۷۶ مونترال موفق شد به مدال طلا دست یابد. لهستان در بازی اول خود در المپیک مشکل خواهد داشت چرا که باید مقابل ایران قرار بگیرد. قطعا بازیکنان ایران کار را برای لهستان سخت خواهند کرد چرا که تیم ملی والیبال ایران با هدایت سعید معروف و گروه جوان و مستعد مانند میثم صالحی، صابر کاظمی و علی اصفر مجرد پا به میدان این رقابت ها خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که معروف دومین المپیک خود را تجربه می کند. "

بازی اول ایران مقابل لهستان اهمیت بالایی دارد چرا که پیروزی در بازی اول می تواند روحیه بازیکنان تیم را افزایش دهد. این دو تیم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو از هم شناخت خوبی دارند و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این بازی می تواند جذاب و پایاپای دنبال شود.

پربیننده ترین تفریح ترسناک در برج میلاد + عکس مسی رکورد رونالدو را در اینستاگرام شکست پیشنهاد ۲۰میلیاردی به ستاره پرسپولیس + عکس احتمال تغییرات در مدیریت استقلال رژه زنان ورزشکار ایرانی با چادر + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی