Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:29:08 GMT

کرمانی مقدم: این پرسپولیس نقطه ضعفی نداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۵۸۹۳

کرمانی مقدم: این پرسپولیس نقطه ضعفی نداشت

پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد بازیکنان این تیم برابر ماشین‌سازی تمجید کرد.

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سقوط کرده گفت: ابن بازی می‌توانست برای شاگردان گل‌محمدی دردسرساز شود اما خدا را شکر این اتفاق نیافتاد و بازیکنان پرسپولیس این دیدار را ساده نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با برنامه بود و زدن دو گل در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی، خیال تیم را راحت کرد.

وی ادامه داد: برگرداندن تیم از لحاظ روحی پس از شکست در داربی، کار سختی بود که یحیی این مار را انجام داد. تیم برای موفقیت برای دو بازی آینده به این پیروزی احتیاج داشت زیرا اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شاید قهرمانی از دستان پرسپولیس پر می‌کشید. تیم نقطه ضعفی را از خود نشان نداد و اگر در دیدار مقابل تراکتور و پیکان هم بازیکنان به این شکل قدر موقعیت‌ها را بدانند، پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی پنجم امیدوار باشد.

کرمانی مقدم اضافه کرد: قطعا تیم‌های تراکتور و پیکان حریف‌های سرسخت‌تری نسبت به ماشین‌سازی هستند اما اگر گل‌محمدی برنامه‌های مختلفی برای گلزنی داشته باشد، پیروزی در آن بازی‌ها هم کاری ندارد. پیش‌بینی قهرمانی، کاری غیر خرفه‌ای است زیرا یک مساوی می‌تواند تمام اندوخته‌های گل‌محمدی و شاگردانش را بر باد دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مرتضی کرمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت