Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست فاش کرد شماره تلفن برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز در فهرست جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس بوده است.

این در حالی است که رادیو فرانسه نیز اعلام کرد: پادشاه مراکش و نزدیکان او نیز در فهرست اهداف احتمالی برنامه جاسوسی پگاسوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع فرانسوی گفت: یکی از شماره تلفن های مندرج در فهرست دستگاه اطلاعاتی مراکش به «محمد ششم» پادشاه مراکش برمیگردد.

ساعاتی پیش نیز رسانه های خبری اعلام کردند که روزنامه لوموند فرانسه فاش کرده سرویس اطلاعاتی مراکش با استفاده از برنامه صهیونیستی پگاسوس از تلفن همراه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و برخی دیگر از مقامات این کشور جاسوسی کرده است.

بنابر اعلام این روزنامه تلفن همراه مکرون و ۱۵ نفر دیگر از مقامات دولت فرانسه در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) مورد جاسوسی از سوی این برنامه متعلق به گروهی صهیونیستی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاسوس افزار نرم افزار پگاسوس برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بلا نسبت!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

گفتم: اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند و توان حرکت ندارند و در همان حال، شلاق درشکه‌چی هم بر پشتشان فرود می‌آید، از سر عصبانیت همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفت: بیشترین عصبانیت آنها از افشای ماهیت پلیدشان است که همه مظلوم‌نمایی‌های چند قرن گذشته را بر باد داده و چهره واقعی این جرثومه‌های فساد و تباهی را به همه مردم دنیا نشان داده است.

گفتم: چه کسی باور می‌کرد «‌دروغ هولوکاست» برملا شود، پرده از جنایات صهیونیست‌ها برداشته شود و مردم در سراسر دنیا و حتی در آمریکا و اروپا علیه جنایات این فرقه خبیث به خیابان‌ها بریزند و محو رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند؟

گفت: حالا سردمداران رژیم صهیونیستی علیه یکدیگر چه می‌گویند؟!

گفتم: خودشان هم نمی‌دانند! دور از جان و بلانسبت همه حیوانات‌... می‌گویند خر و گاو با هم دعوایشان شده بود، الاغ روی دیوار نوشت؛ گاو خر است!

دیگر خبرها

  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم