Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار داشت: به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. بازی خوبی برگزار شد به غیر از آن ۵، ۶ دقیقه ابتدایی که بازیکنان ما ترسیده بودند و تحت تاثیر جو ورزشگاه خالی قرار گرفته بودند، در بقیه دقایق بازی خوب کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اجازه ندادیم استقلال موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و بازیکنان ما بعد از گل با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردند. حتی یک ضربه کاشته به تیر دروازه زدیم. در مجموع بازی مردانه‌ای انجام شد و فکر می‌کردم استقلال تیم خطرناک تری باشد و بیشتر از این ما را اذیت کند. با توجه به مشکلاتی که داریم، بازیکنانم با غیرت و مردانه بازی کردند. ما باید سریع‌تر برای بازی با گل گهر آماده شویم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره اعتراض نیمکت این تیم به عملکرد داور تصریح کرد: ما اعتراض داشتیم، اما مسائل داوری تاثیر خاصی در نتیجه بازی نداشت. بیشترین اعتراض به خاطر وقت اضافه بود، زیرا برای نیمه اول ۳ دقیقه و برای نیمه دوم ۴ دقیقه وقت اضافه گرفته شد. در بقیه بازی‌هایی که نتیجه مساوی بود، ۷-۸ دقیقه وقت اضافه می‌گرفتند. امروز استقلالی‌ها هم بدشان نمی‌آمد که بازی بخوابد، اما در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و من از داوران بازی تشکر می‌کنم.

او در واکنش به این که تیمش بعد از دریافت گل موقعیتی به استقلال نداد اظهار داشت: برای ما مهم بود که از استقلال امتیاز بگیریم، زیرا با توجه به شرایط جدول نیاز بود گل‌های زیادی دریافت نکنیم. ممکن است در هفته آخر گل‌های خورده کمتر به ما کمک کند و مهم بود که نظم تیمی داشته باشیم. ما حتی می‌توانستیم گل بزنیم و یک شوت به تیر دروازه زدیم. در برای از بازی‌ها تیم‌ها حتی بدون موقعیت به گل می‌رسند. امروز ما فرصت گلزنی هم داشتیم و به حریف فرصت زیادی برای ایجاد موقعیت ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص بحثی که در جریان بازی با سیاوش یزدانی داشت گفت: چرا نمی‌گویید سیاوش یزدانی با لفظ بدی با بازیکن تیم ما صحبت کرد؟ یزدانی حرفی به بازیکن ما زد که داور حرف او را شنید، اما گفت در این مورد به یزدانی کارت نمی‌دهم. اگر ما آن حرف را می‌زدیم فوری کارت می‌گرفتیم، اما این اتفاق مقابل استقلال افتاد و جای دوری هم نرفت که بازیکن حریف کارت نگرفت.

او در ادامه گفت: در مجموع ما باید کمک کنیم تا داوران با آرامش بیشتری سوت بزنند. مطمئنا اگر به داوران کمک کنیم عملکرد آن‌ها بهتر می‌شود و دیگر کسی به نحوه داوری‌ها معترض نمی‌شود. 

فکری در خصوص وضعیت استقلال بعد از جدایی خود از این تیم اظهار داشت: فوتبال حرفه‌ای است. من چند سال در استقلال بازی کردم. بعد دستیار و سپس سرمربی این تیم شدم. قبلا هم گفته ام خیلی مواقع مهم است که اخلاق را حفظ کنیم. چه در استقلال باشم و چه در این تیم نباشم، احترام خیلی مهم است، اما تاکید می‌کنم که فکر می‌کردم استقلال خیلی بهتر مقابل ما بازی کند، اما به غیر از دقایق ابتدایی که بازیکنان ما استرس داشتند، در ادامه بازی ترس آن‌ها ریخت و فوتبال خوبی بازی کردند. من چیز خاصی از استقلال ندیدم و اگر این تیم می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود و در آسیا موفق باشد، باید خیلی بهتر از این بازی کند.

او افزود: شاید نباید این سوال را جواب می‌دادم، چون همین حرف‌ها برای من دعای خیر دارد. متاسفانه فضایی در استقلال ایجاد شده که اگر هر کسی انتقاد کند برای او دعای خیر می‌کنند، اما همین‌ها را هم روی سرم می‌گذارم.

بیشتر بخوانید

استقلال یک - نفت مسجد سلیمان صفر/ مجیدی در دوئل با فکری به برتری رسید

فکری در واکنش به این که خاقانی در دوران سرمربیگری او در استقلال بازیکن ثابت بود، اما در بازی این هفته بازیکن تعویضی بود گفت: همه بازی را دیدند و بهتر است من را وارد حواشی نکنید. کیفیت نفت مسجد سلیمان و استقلال را دیدید. بهتر است من وارد این داستان‌ها نشوم و برای استقلال در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان محمود فکری نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی، گلر تیم تراکتور، چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود را مقابل استقلال انجام داد و در کنار حسین حسینی در صدر جدول کلین‌شیت حضور پیدا کرد و در پنج‌هفته پایانی لیگ برتر رقابت جالبی بین این دو گلر وجود خواهد داشت.

پورحمیدی پیش از بازی با استقلال در جام حذفی مقابل ذوب آهن ستاره تراکتور بود و با درخشش در ضربات پنالتی توانست این تیم را به مرحله بعدی جام حذفی ببرد و پس از آن هم در بازی با استقلال دروازه خود را بسته نگه‌ داشت.

گلر تیم تراکتور در بازی با استقلال با خروج‌های مناسبی که داشت موقعیت‌های خوبی را از مهاجمان استقلال گرفت، او روی توپ‌های ارسالی و پاس‌هایی که در عمق داده می‌شد از دروازه خود خارج می‌شد و خیال مدافعان این تیم را از حضور یک گلر آماده پشت سر خودشان راحت‌تر کرده بود تا با تمرکز بیشتری در زمین مسابقه به میدان بروند.

اوج درخشش او در بازی با استقلال روی موقعیت تک به تک با مهرداد محمدی بود که با واکنش سریع و شیرجه زمینی سریع توانست ضربه محمدی را مهار کند و یک موقعیت فوق‌العاده را از آبی‌های تهران بگیرد.

پورحمیدی پس از 3 بازی متوالی که موفق به کلین‌شیت نشده بود در بازی با استقلال این کار را انجام داد و توانست چهاردهمین کلین شیت فصل خود را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم