Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درمورد مصاف با تیم مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از مصاف مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: واقعا شرایط سختی در این وضعیت آب و هوایی داشتیم. با توجه به اینکه دست ما واقعا خالی است و تمام توان ما همین بازیکنان هستند، یک تیم خسته را با توجه به فشردگی مسابقات به زمین فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت‌های زیادی بخاطر این فشردگی بازی‌ها داشتیم که متاسفانه روز گذشته هم ۵-۴ بازیکن سرما خوردند. از طالب ریکانی هم که با وجود بیماری امروز به زمین رفت، تشکر می‌کنم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: به مس رفسنجان که توانست به خواسته‌اش برسد، تبریک می‌گویم. آنها برای یک امتیاز آمده بودند و چشم به ضدحملات داشتند، اما متاسفانه بخاطر اینکه هافبک وسط ما مصدوم و تعویض شد، با دریافت گل غافلگیر شدیم ولی پس از آن بچه‌های ما نمایش خوبی روی زمین داشتند و در نهایت هم به گل تساوی رسیدیم.

پورموسوی درباره گلایه حریف از عملکرد داور عنوان کرد: ما هم نسبت به سوت‌های داور معترض بودیم، اما آنها تاثیرگذار نبودند و اشتباهات در هر دو طرف وجود داشت که این مورد به بی‌تجربگی داور برمی‌گشت. در برخی مواقع با صدا سوت می‌زد، اما هر دو تیم از داوری ضربه خوردند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مس رفسنجان سیروس پورموسوی سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد