Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:24:37 GMT

فرار صنعت‌نفت از شکست با شوت ۳۰ متری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۲۰۳

فرار صنعت‌نفت از شکست با شوت ۳۰ متری

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یرتر سه شنبه شب با برگزاری همزمان هشت دیدار پیگیری شد. در یکی از این رقابت‌ها، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید. «فراز امامعلی» در دقیقه ۵۴ برای مس رفسنجان و «محمود مطلق زاده» در دقیقه ۸۷ برای صنعت گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب صنعت ۳۴ امتیازی شد و مس هم با ۳۳ امتیازی شدن فرصت پیشی گرفتن از میزبان را از دست داد و همچنان پشت سر حریف در جایگاه یازدهم باقی ماند.

بازیکنان با توجه به دیدارهای باقی مانده از لیگ بیستم و اختلاف امتیاز کافی با تیم‌های انتهایی جدول، بدون نگرانی پای به این میدان گذاشته بودند از این رو توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و در نیمه نخست موقعیت ویژه برای گلزنی بر روی دروازه ۲ تیم ایجاد نشد.

این دیدار در نیمه دوم با همان ترتیب نیمه نخست آغاز و در حال سپری شدن بود که برخلاف انتظار دروازه صنعت فرو ریخت.

در دقیقه ۵۴ «مهدی کیانی» در ادامه یک حرکت حرکت ترکیبی از منطقه راست محوطه جریمه زرد پوشان، «حسن جعفری» را صاحب توپ کرد و این بازیکن آن را به محوطه شش قدم که امامعلی انتظار آن را می کشید ارسال کرد.

این مهاجم نیز بدون آنکه که مدافعان حریف او را تحت فشار گذاشته باشند با ضربه سر دیدنی خود دروازه «حامد فلاح زاده» سنگربان صنعت را گشود و تیمش را پیش انداخت.

درحالی که بازیکنان صنعت فرصت کافی برای جبران این نتیجه و فرار از شکست داشتند به این مهم دست یافتند.

گل تساوی نفت را «محمود مطلق زاده» دردقیقه ۸۷ به ثمر رساند او این گل را با شوتی دیدنی از فاصله ۳۰ متری به دست آمد.

«علیرضا حیدرپناه» قضاوت این دیدار را که درورزشگاه «تختی آبادان» برگزار شد، برعهده داشت. او به «داوود نوشی صوفیانی» و «حسن جعفری» بازیکنان مس کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

جعفری دردقیقه ۸۹ یک بار دیگر با کارت زرد داور مواجه و اززمین بازی اخراج شد.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر.

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، مهدی کیانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی و محمد قاضی.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم