Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با ادامه روند مشکلات مدیریتی و مالی استقلال فکر کنم، مجیدی باید بلیط مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را باید از جیب خودش بخرد.

محسن گروسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال و توضیحات مجیدی در این باره اظهار داشت: مددی اگر دلسوز استقلال و علاقه‌مند به ورزش است، استعفا بدهد و برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اتفاقات تمرین دیروز، دیدگاه مردم و هواداران نسبت به وی خراب شده با این وضعیت اگر مددی بخواهد در استقلال بماند و به کارش ادامه بدهد کار سختی دارد. مددی به خاطر خودش، خانواده و ورزش از مدیریت استقلال، استعفا بدهد و برود.

وی افزود: تا زمانی که احمد مددی مدیرعامل استقلال باشد بسیاری از بازیکنان استقلال با این تیم قراردادشان را تمدید نمی‌کنند. استقلال ۸ مسابقه بدون توجه مدیران و هیئت مدیره برنده شده است، اما بازیکنان هم تا حدی توان دارند. قطعاً هواداران در این شرایط بازیکنان و اعضای تیم را درک می‌کنند. بالاخره بازیکن هم برای گذران زندگی‌اش به دستمزدش نیاز دارد، آنها هم خانواده و مشکلات خاص خودشان را دارند، نمی‌توان بدون دستمزد از آنها انتظار بهترین عملکرد را داشته باشیم. با این وضعیت چطور انتظار داریم استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود؟ فکر می‌کنم تیم با مشکلات عجیب‌تری هم روبه‌رو می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مرسوم این است که مشکلات یک خانواده در درون خودش حل شود، اما وقتی مدیران نتوانند مشکل باشگاه را حل کنند سرمربی مجبور است در رسانه‌ها به دنبال حل مشکل باشد. با ادامه روند مشکلات مدیریتی و مالی استقلال فکر کنم، مجیدی باید بلیط مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را باید از جیب خودش بخرد. خواهشم این است که مدیران ورزش فکری به حال اوضاع باشگاه استقلال کنند و یک حسابرس به باشگاه استقلال بفرستند و شفاف همه مسائل را اعلام کنند. بالاخره یک پولی به حساب باشگاه واریز شده و هزینه‌هایی هم انجام شده است، حسابرس تکلیف مسائل مالی را روشن کند.

گروسی در خصوص خطر کسر امتیاز از باشگاه استقلال به خاطر پرونده شکایات مربیان و بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: این روند ادامه پیدا کند، قطعاً کار به کسر امتیاز و جریمه هم می‌رسد. فرهاد مجیدی و شاگردانش با آن سختی امتیاز کسب می‌کنند، آن وقت یک عده با ندانم‌کاری‌شان به استقلال ضربه می‌زند. واقعاً اگر استقلال در کورس قهرمانی قرار داشت و امتیاز کسر می‌شد آقایان جوابگو بودند؟ یک فردی باید مدیر استقلال باشد که دلش برای این تیم بسوزد و ماهر باشد. به بعضی‌ باید گفت هواداران استقلال سرمایه واقعی استقلال این تیم هستند، آنها را بابت عملکردتان ناراحت نکنید.

وی در پایان خطاب به پرویز مظلومی تصریح کرد: به پرویز مظلومی علاقه زیادی دارم و احترام زیادی به او قائل هستم، اما در چند وقت اخیر حرف‌هایی به زبان می‌آورد که پسندیده نیست. انگار بعضی به او پست و مقام داده‌اند تا مظلومی را سیبل خودشان کنند. در چند وقت اخیر از مظلومی حمایتی ندیدم بهتر است از تیم استقلال و بازیکنانش حمایت کند.

بیشتر بخوانید: مددی: بعد دربی برای مجیدی پیغام تبریک فرستادم / مسببان وضع موجود در قامت منتقد دلسوز ظاهر می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال محسن گروسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال محسن گروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!