Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قیس خزعلی، دبیرکل عصائب اهل حق گفت: شک نداریم که عوامل پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش سوزی‌های اخیر عراق نقش دارند.

بر این اساس، خزعلی در یک نطق تلویزیونی گفت: عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر ترفندی برای آسیب رساندن به ملت عراق، حامیان محور مقاومت و طرفداران الحشد الشعبی بویژه در مناطق شیعه نشین دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها آن‌ها بزودی تاوان جنایت هایشان علیه ملت عراق را پرداخت خواهند کرد.

قیس خزعلی به نیرو‌های آمریکایی حاضر در عراق در خصوص عواقب حضورشان هشدار داد و گفت: پافشاری بر ادامه حضور نیرو‌های نظامی آمریکا به معنای بی‌فایده بودن روش‌های سیاسی و مسالمت آمیز در خروج این نیروهاست. در جعبه مقاومت چیز‌های زیادی وجود دارد، چیزی که آمریکایی‌ها انتظارش را ندارند.

وی همچنین خطاب به نیرو‌های متجاوز آمریکایی گفت همه خود را برای تمام چالش‌ها و احتمالات آماده کرده‌اند و تصور نکنید که ما از تهدید می‌ترسیم. گروه‌های مقاومت هرگز گزینه نظامی را تا خروج واقعی نیرو‌های آمریکایی کنار نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق قیس خزعلی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

منابع خبری از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار  دادن  پایگاه یاردن رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی سوریه خبر داد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، این پایگاه اشغالگران صهیونیست با پهپاد هدف قرار گرفته است.

این بیانیه آورده است در ادامه رویکرد خود مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم خود در نوار غزه و پاسخ به جنایاتی که رژیم  غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه یاردن در جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

رسانه ها همچنین از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یوهنتن رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی عراق پیش از این، ایلات در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار  داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟