Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:44:58 GMT

عفونت کووید ۱۹ آنتی بادی قوی در کودکان ایجاد می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۳۷۵

عفونت کووید ۱۹ آنتی بادی قوی در کودکان ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، «جیلیان هرست»، سرپرست تیم تحقیق دانشکده پزشکی دانشگاه دوک در کارولینای شمالی، گفت: «این یافته‌ها دلگرم کننده است، به ویژه به این دلیل که ما هنوز نمی‌توانیم کودکان زیر ۱۲ سال را علیه ویروس واکسینه کنیم.»

وی در ادامه می‌افزاید: «این مطالعه نشان می‌دهد کودکانی که عفونت خفیف داشته یا حتی کسانی که هیچ علائمی نداشته اند، به یک واکنش ایمنی مبتلا می‌شوند که احتمالاً در برابر عفونت‌های آینده نقش حفاظتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محققان واکنش آنتی بادی را در ۶۹ بیمار جوان، از ۲ ماه تا ۲۱ سال، مبتلا به عفونت کووید ۱۹ بدون علامت و خفیف اندازه گیری کردند.

پاسخ آنتی بادی در کودکان بر اساس وجود علائم تفاوتی نداشت و آنتی بادی علیه ویروس کرونا تا چهار ماه پس از عفونت هنوز در اکثر شرکت کنندگان وجود داشت.

محققان همچنین دریافتند که بدون توجه به سن، سطح آنتی بادی کودکان در دو و چهار ماه پس از عفونت، مشابه بزرگسالان یا کمی بیشتر است.

کد خبر 5262723

منبع: مهر

کلیدواژه: کووید 19 ویروس کرونا آنتی بادی واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کووید 19 انتخابات نظام پزشکی سازمان نظام پزشکی واکسیناسیون شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو عید سعید قربان آنتی بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم

نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به خانواده‌های اسرای اسرائیل که توسط حماس در غزه به اسارت گرفته شدند، گفت: تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و ما هرگز حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیریم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است. ما عقب نشینی کامل از نوار غزه را قبول نمی‌کنیم و تسلیم حماس نمی‌شویم. توقف جنگ قبل از نابودی گردان‌های حماس در رفح ممکن نیست.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین مدعی شد: چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم نیرو‌های ما برای ریشه کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد. این ایده که ما جنگ را قبل از دستیابی به همه اهداف خود پایان خواهیم داد، غیرقابل قبول است. ما وارد رفح می‌شویم و تمام گردان‌های حماس را با توافق یا بدون توافق در آنجا نابود می‌کنیم تا به پیروزی کامل برسیم.»

وی افزود: ما خارج کردن فلسطینی‌ها از رفح را در راستای آمادگی برای عملیات قریب الوقوع در آنجا آغاز کردیم.

نتانیاهو گفت: ما ۲۰۰ هزار نفر را به دلیل نگرانی‌های ایجاد شده درخصوص عملیات زمینی ارتش از رفح خارج کردیم. ما خواسته‌های حماس درباره توقف جنگ و آزادی کسانی که اسرائیلی‌ها را کشته‌اند، نمی‌پذیریم.

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم