Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@06:05:00 GMT

گوشی Xiaomi Mi ۱۲ چه مشخصاتی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۳۷۶

گوشی Xiaomi Mi ۱۲ چه مشخصاتی دارد؟

شایعات مربوط به مشخصات Xiaomi Mi ۱۲ اشاره به یک پرچمدار حرفه‌ای دارد.

به گزارش برنا؛ بر اساس گزارش‌های NotebookCheck و وب سایت چینی MyDrivers، برخی مشخصات در مورد گوشی هوشمند آینده Xiaomi Mi ۱۲ به بیرون درز کرده است. البته این مشخصات احتمالی هستند و هنوز اطلاعات رسمی یا تأییدیه‌ای از این  شرکت در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش مربوط به ورودی جدیدی و مرموزی از شیائومی در IMEI (شناسه تجهیزات بین المللی تلفن همراه) است که تحت کد مدل ۲۱۱۲۱۲۳AC قرار دارد و حدس بر این است که این اطلاعات مربوط به گوشی Mi ۱۲ شیائومی است.

پیکربندی فاش شده از Xiaomi Mi ۱۲

مشخصات ظاهری این گوشی شیائومی در بهترین حالت به عنوان یک نشان ارزان قیمت یا میان رده مشاهده می‌شود. اما در مقابل گوشی هوشمند Mi ۱۲ ممکن است از پردازنده Snapdragon ۸۹۵ که جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام بوده و حتی هنوز هم منتشر نشده است، بهره ببرد.

این گزارش ادعا می‌کند، دوربین اصلی ممکن است از یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی با اندازه یک اینچ برخوردار باشد، هرچند معلوم نیست که آیا این نسخه فقط برای گوشی Ultra Mi ۱۲ است یا برای گوشی‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

این گوشی آینده همچنین ممکن است از شارژر بی سیم با حداکثر سرعت ۱۰۰ وات و شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند. نمایشگر Mi ۱۲ نیز بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد، زیرا در صورت صحت اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش از یک صفحه LTPO تشکیل شده است که از فریم ریت متغیر با دامنه بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و وضوح تصویر آن هم باید کاملاً مناسب ۲K پیکسل باشد.

گزارش شده است که گوشی هوشمند Mi ۱۲ تا پایان سال عرضه می‌شود، اگرچه همه این موارد بدون تایید رسمی شرکت شیائومی گزارش شده است. اگر این اطلاعات قابل اعتماد باشد، شرکت مطمئناً یک پرچمدار برجسته را ارائه خواهد داد. همچنین اگر قرار است این گوشی از چنین مشخصات بالایی پشتیبانی کند، قیمت آن مطمئناً بالاتر از چیزی است که از شیائومی به یاد داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند دوربین نمایشگر گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت