Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب بادران تهران شد ، تیم فوتبال هوادار تهران نیز با یک گل شهرداری بندرآستارا را شکست داد و تیم چوکا تالش به دلیل عدم حضور مقابل آرمان گهر سیرجان، سه بر صفر بازنده شد.

با توجه به اینکه تکلیف تیم های سقوط کننده هفته گذشته مشخص شده بود، هفته پایانی این مسابقات فقط برای تیمهای صدرشنین مهم بود چون تکلیف تیم قهرمان و همچنین تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص می شد که در این بین، تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا باید به مصاف ۲ تیم بالای جدولی و صدرنشین می رفتند که بازی آنان حساسیت زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از برگزاری هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول، تیم های فجر سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران با کسب ۵۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار داشتند و با وجود اختلاف بیش از سه امتیازی این سه تیم با سایر رقبا، قهرمان و ۲ تیم صعود کننده از لیگ دسته یک به لیگ برتر، از بین این سه تیم مشخص می شد.

با این وجود در بازی های هفته پایانی، تیم فجرسپاسی شیراز در یک دیدار خانگی باید به مصاف تیم سقوط کننده گل ریحان البرز می رفت که پیروزی تیم فجر سپاسی در این بازی دور از ذهن نبود که سرانجام نیز این امر اتفاق افتاد اما تیم‌های هوادار و بادران باید بازی های سخت تری را انجام می دادند و آن هم مصاف با نمایندگان گیلان بود.

گرچه هر ۲ تیم ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا گرچه در دیدار برابر حریفان خود با یک گل مغلوب شدند اما چنان جوانمردانه بازی کردند که به طور حتم، همگان بازی این ۲ تیم را ستودند به خصوص تیم ملوان که اگر اشتباهات فاحش داوری نبود، به طور حتم در آخرین دیدارش در لیگ دسته یک امتیاز کسب می کرد.

بازی جانانه ملوان در برابر وزنه سنگین داوری 

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پایانی در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بادران با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود پیروز شد تا سه امتیاز سخت این بازی خارج از خانه را کسب کند.

البته در این دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بسیار قدرتمند ظاهر و فرصت های مناسب گلزنی نیز بدست آورد و چنان محکم و سخت بازی می کرد که انگار تیم ملوان با پیروزی در این دیدار، به لیگ برتر صعود می کند که البته همگان نیز چنین انتظار بازی جوانمردانه ای را از سوی ملوانان داشتند.

از سوی دیگر با توجه به حساسیت بازی های هفته پایانی به خصوص بازی های تیم های صدرجدولی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای سه بازی حساس داوران باتجربه ای را درنظر گرفت و رضا کرمانشاهی نیز داور بازی ملوان و بادران تهران شد که سوت های مشکوکی را در این دیدار به صدا درآورد.

اشتباهات فاحش این داور باعث اعلام ۲ ضربه پنالتی به سود تیم بادران شد که در نهایت یکی از این ضربات پنالتی منجربه گل و پیروزی تیم بادران شد و این امر به شدت از سوی کادرفنی تیم ملوان بندرانزلی مورد اعتراض قرار گرفت. 

 در دقیقه ۸۸ رضا کرمانشاهی با اعلام یک ضربه پنالتی دیگر به سود تیم بادران آب سردی بر تلاش جانانه ملوانی ها شد. هنگامی که مهاجم تیم بادران از کنترل توپ عاجز ماند، بدون برخورد با بازیکنان ملوان خود را به زمین زد که داور این دیدار بلافاصله این حرکت فریبانه بازیکن بادران را پنالتی اعلام کرد که این ضربه در نهایت منجربه گل برتری بادران شد..

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند اما فرصت های تیم  بادران تهران بیشتر و مناسب تر بود و حتی این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما دروازبان و مدافعان ملوان مانع از بازشدن دروازه خود شدند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه بیستم این دیدار، داور برخورد مدافع ملوان با مهاجم تیم بادران را پنالتی تشخیص داد که سیدمحمد حسینی بازیکن بادران پشت این ضربه ایستاد اما رضاحیدری دروازبان ملوان ضربه پنالتی را مهار و مانع از گلزنی تیم بادران تهران در نیمه اول شد.

نیمه دوم نیز هر ۲ تیم همانند نمیه اول یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند اما این تیم بادران بود که به گل برتری دست یافت و در دقیقه۸۹ حمید کاظمی بازیکن این تیم توانست از روی نقطه پنالتی گل سه امتیازی بادران را به ثمر برساند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم بادران خاتمه یابد.

البته در آغاز نمیه دوم به دلیل اعتراض تیم بادران نسبت به عدم انجام نیمه دوم بازی تیم های هوادار و شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه غدیر تهران، این نیمه با وقفه حدود ۵۰ دقیقه ای برگزار شد.

مسابقه تیم های فوتبال هوادار و شهرداری بندرآستارا که به طور همزمان در ورزشگاه غدیر تهران در حال برگزاری بود، در آغاز نیمه دوم به دلیل قطع برق ورزشگاه و همچنین قطع برق پروژکتورهای محل برگزاری، با وقفه مواجه شد که این وقفه با اعتراض کادرفنی تیم فوتبال بادران تهران مواجه شد.

از سوی دیگر با توجه به حساسیت این ۲ دیدار و همچنین باید این ۲ مسابقه به طور همزمان آغاز و به پایان می رسید، مسئولان برگزاری دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران ، اعتراض مسئولان و کادرفنی تیم بادران را موجه اعلام و این بازی نیز همانند بازی ورزشگاه غدیر تهران با وقفه مواجه شد.

پس از حدود ۵۰ دقیقه، برق ورزشگاه غدیر تهران وصل و نیمه دوم دیدار تیم های هوادار تهران و شهرداری بندر آستارا از سرگرفته شد که متعاقب آن نیز، نیمه دوم بازی تیم های فوتبال ملوان و بادران تهران در ورزشگاه تختی بندرانزلی نیز همانند بازی تهران پس از وقفه حدود ۵۰ دقیقه ای برگزار شد..

بازی جوانمردانه شهرداری بندرآستارا در تهران 

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته پایانی این مسابقات و در یکی از حساس ترین بازی های این هفته در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم هوادار تهران قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

گرچه نتیجه این بازی تاثیری در وضعیت تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نداشت اما نتیجه آن برای تیم هوادار و همچنین تیمهای فجرسپاسی و به خصوص برای بادران تهران از اهمیت ویژه ای برخودار بود و به همین دلیل تیم شهرداری بندرآستارا همانند تیم ملوان در هفته پایانی یک بازی جوانمردانه ای را از خود به نمایش گذاشت.

قبل از انجام این بازی شاید اکثر کارشناسان اعتقاد به پیروزی آسان و حتی پرگلی را از سوی تیم هوادار تهران داشتند تا این تیم با یک پیروزی پرگل نه تنها به لیگ برتر صعود کند، بلکه حتی عنوان قهرمانی لیگ دسته یک را به خود اختصاص دهد.

اما تیم شهرداری بندرآستارا در این دیدار سخت خارج از خانه یک بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در نیمه اول نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد و گرچه این ضربه به گل تبدیل نشد اما زنگ خطر را برای تیم هوادار به صدا درآورد.

به هرحال تیم شهرداری بندراستارا در ادامه این مسابقه نیز بیشتر به فکر یک دفاع منطقی بود تا از ضدحملات سود ببرد که در نهایت فقط یک بار دروازه این تیم مقابل تیم قدرتمند هوادار تهران باز شد تا در نهایت شهرداری بندر آستارا این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کند.

انصراف چوکا از انجام بازی که ثمره‌ای نداشت 

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، در هفته پایانی این مسابقات باید در یک بازی خارج از خانه در سیرجان رو در روی تیم آرمان گهر قرار می گرفت که این تیم دراین بازی حاضر نشد.

با توجه به اینکه سقوط تیم چوکا تالش هفته گذشته مسجل شده بود و بازی این تیم برابر آرمان گهر سیرجان تشریفاتی و هیچ تاثیری نیز در جدول رده بندی نداشت، مسئولان چوکا از انجام این بازی انصراف دادند تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود آرمان گهر سیرجان شود.

به هرحال در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور گرچه هر سه تیم گیلانی متحمل شکست شده اما تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا با انجام یک بازی جوانمردانه ، سربلند این رقابت ها را به اتمام رساندند.

در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۶ امتیاز در مکان یازدهم، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۴۱ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۳۴ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ بودند که سرانجام تیم چوکا تالش با قرارگرفتن بین سه تیم انتهای جدولی، از این مسابقات سقوط کرد.
 

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال ملوان بندرانزلی شهرداری بندرآستارا تیم های فوتبال ملوان ورزشگاه غدیر تهران نتیجه یک بر صفر ملوان بندرانزلی بازی جوانمردانه هفته پایانی بادران تهران هوادار تهران لیگ دسته اول خارج از خانه تیم شهرداری ضربه پنالتی لیگ دسته یک لیگ برتر تیم هوادار تیم فوتبال تیم بادران چوکا تالش قرار گرفت آرمان گهر تیم ملوان نیمه دوم رقابت ها اما تیم یک بازی سه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

دیگر خبرها

  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند