Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:16:45 GMT

یک‌هزار واحد متخلف در سیستان وبلوچستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۵۶۹

یک‌هزار واحد متخلف در سیستان وبلوچستان پلمب شد

داود شهرکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  در طرح نظارتی بر اصناف در زمان محدودیت‌های کرونایی استان از یکم تا ۲۸ تیر ۲۶ هزار و ۲۷۰واحد بازرسی، یکهزار و ۱۷  واحد صنفی  پلمب و ۶ هزار و ۵۵۶ واحد اخطار دریافت کردند.
 وی افزود: تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر ۹۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحدهای صنفی  مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد ( گروه‌های ۲ و سه و چهار) خودداری کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سیستان بارانی شد