Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:58:34 GMT

پرورش استعدادها مهم‌تر از کشف آنها است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۷۲۹

پرورش استعدادها مهم‌تر از کشف آنها است

ایسنا/اصفهان نایب رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان، گفت: برنامه‌های استعدادیابی هزینه و زمان زیادی نیاز دارد که در شرایط فعلی سعی کردیم با هزینه‌های موجود بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

سپیده جعفری در گفت و گو با ایسنا درباره فعالیت‌های هیئت بسکتبال با توجه به شرایط کرونایی، اظهارکرد: تلاش کردیم در این مدت همچون گذشته برنامه‌های هیئت را اجرایی کنیم، بیشتر برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شد و مسابقات خاصی نداشتیم، اما توانستیم در نیمه اول تیرماه مسابقات سه به سه استانی را در فضای آزاد برگزار کنیم که اولین گام مثبت برگزاری مسابقات در سال ۱۴۰۰ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر داریم با بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا، مسابقات مقاطع پایه را نیز شروع کرده و با برگزاری مسابقات پنج به پنج و سه به سه، توجه ویژه به بسکتبال خواهیم کرد.

وی افزود: اولین دوره مسابقات سه به سه به صورت لیگ دستجات آزاد برای بزرگسالان با حضور ۱۵ تیم در باغ جوان اصفهان برگزار شد که بازخورد بسیار خوبی داشت و بر اساس آن در برنامه‌ریزی که در خصوص رشد و توسعه بسکتبال سه به سه در نظر گرفتیم این مسابقات به صورت ماهیانه و در تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در ارتباط با فعالیت آکادمی‌های بسکتبال استان و اجرای طرح استعدادیابی، خاظرنشان کرد: طرح استعدادیابی یک گزینش بسیار سخت و پرهزینه است. تاکنون با امکانات کمی که در اختیار داشتیم، توانستیم این کار را تا حدودی در آکادمی‌ها و مدارس بسکتبال انجام داده و جذب نیروهای مستعد را داشته باشیم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که پرورش استعداد بسیار مهمتر از کشف آن است که متاسفانه امکانات لازم برای این امر فراهم نبوده و یکی از معضلات ما در مسیر استعدادیابی و پرورش بازیکنان است.

جعفری ادامه داد: در چهارسال اول تغییر مدیریت در هیئت توانستیم شرایط نسبتا مطلوبی را برقرار کنیم که با شیوع کرونا همه چیز تعطیل شد و اکنون در چهار سال دوم همچنان در تلاش هستیم تا شرایط مطلوب را حفظ کرده و بتوانیم گام‌های بعدی را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به حضور خوب و فعال نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف بسکتبال بانوان، گفت: در سال گذشته پنج تیم نامی‌نو اصفهان در لیگ برتر، دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری خمینی‌شهر در لیگ‌دسته‌یک و تیم ذوب‌آهن در دسته دو نمایندگان اصفهان در مسابقات لیگ کشوری بودند که در این میان تیم فولادمبارکه سپاهان توانست با کسب قهرمانی در رقابت‌های دسته یک جواز حضور در لیگ‌برتر را به دست آورد و  تیم خوب و آینده‌ساز ذوب‌آهن نیز نایب قهرمان لیگ دسته دو شد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان، اضافه کرد: خوشبختانه در بحث تیم‌های ملی تا حدودی موفق عمل کردیم، اردوی تیم ملی پنج نفره بزرگسالان هفته آینده آغاز می‌شود و از اصفهان معصومه‌ اسماعیل زاده، آناهیس خداوردیان و سحر گودرزی به این اردو دعوت شده‌اند و در کادر فنی نیز آزاده زمانپور به عنوان مربی حضور دارد و البته معصومه اسماعیل زاده کاپیتان تیم ملی سه به سه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال بانوان طرح استعدادیابی اصفهان معصومه اسماعیل زاده تیم بسکتبال زنان نامی نو باشگاه سپاهان اصفهان باشگاه ذوب آهن بسکتبال استان هیئت بسکتبال سه به سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم