Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی منطقه‌ای را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در عمق مزارع شبعا و بلندی‌ های جولان و برخی دیگر نیز محل انفجارها را روستاهای «العرقوب»، «حاصیبا» و «مرجعیون» عنوان کردند.

در پی این انفجارها، پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی گزارش‌ها نیز مدعی هستند که علت این انفجارها برگزاری دوره‌های آموزش نظامی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی است.

گفتنی است، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه مدعی شد که دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

منابع صهیونیستی ادعا کردند که یکی از راکت‌ها توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم شده و دیگری در فضایی باز فرود آمده است.

پیش از آن نیز رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار پی در پی و به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بودند.

در همین ارتباط، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک سخنرانی به شلیک راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این ارتباط گفته است: «شب گذشته راکت‌هایی از لبنان شلیک شد و ارتش نیز حمله متقابلی انجام داد».

نفتالی بنت در ادامه ادعاهای خود، افزود: «صاف و روشن تأکید دارم که اجازه نمی‌دهیم امنیت و حاکمیت ما نقض شود و هر کسی که به دنبال ضربه به ما باشد، بهای دردناک آن را پرداخت می‌کند».

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان بلندی های جولان مزارع شبعا گنبد آهنین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی و متعاقبت آن شنیده صدای چند انفجار خبر دادند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مرکز نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی