Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@15:30:10 GMT

مارکا: فقط مسی؛ دیگر گزینه‌ها را فراموش کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۹۴۱

مارکا: فقط مسی؛ دیگر گزینه‌ها را فراموش کنید

روزنامه مارکا مسی را شایسته‌ترین بازیکن برای کسب توپ طلای ۲۰۲۱ می‌داند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست با درخشش لیونل مسی قهرمانی در کوپا آمه ریکا را به دست آورد. قهرمانی در کوپا آمه ریکا شانس مسی را برای کسب توپ طلا بالا برده است.

روزنامه مارکا با تیتر "مسی شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلای ۲۰۲۱ است،" نوشت: بعد از درخشش مسی در کوپا آمه ریکا صحبت از دیگر گزینه ها برای توپ طلا غیر منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی بعد از ۲۸ سال آرژانتین را قهرمان کرد. او ستاره بی چون و چرای این قهرمانی بود تا جایی که هم بهترین گلزن شد و هم بیشترین پاس گل را داد و در نهایت هم بهترین بازیکن جام شد.

مارکا در ادامه نوشت: تنها مسی شایستگی کسب توپ طلای ۲۰۲۱ را دارد. درست است که مسی نتوانست با بارسلونا قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود اما او بهترین گلزن لالیگا شد و آبی اناری ها را قهرمان جام حذفی کرد. مسی مدت‌هاست که در نقش یک فوق ستاره ظاهر شده است. جورجینیو و دیگر گزینه ها را فراموش کنید. هیچ بازیکنی شایسته تر از مسی برای کسب توپ طلای امسال نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی برای کسب توپ کسب توپ طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)