Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز عید قربان افزود : با مشارکت مردم و مسوولان و عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب بحران و توطئه دشمنان خنثی خواهد شد و سربلند و پیروز از مشکلات عبور خواهیم کرد.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با بیان اینکه داغ پیشرفت‌های ایران بر دل دشمن مانده است افزود: ملت بیدار ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زورگویی و ظلم استکبار نخواهد شد و همواره در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت و ایستادگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم یکی از راهبردهای نظام اسلامی است، اظهار داشت : عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری  برابر دشمنان است.
حجت الاسلام جاویدی در ادامه به شکست آمریکا در افغانستان اشاره کرد و گفت:‌ وقتی آمریکا فهمید در رسیدن به‌اهداف خود شکست  خورده است، اعلام خروج کرد.
وی افزود: دشمنی آمریکا با کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی ادامه دارد وتنها راه نجات ملت‌ها مقابل زورگویی‌های استکبار مقاومت و ایستادگی است.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: امروز دهم ذی الحجه، یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان بنام عید قربان یا عید اضحی است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند برای آزمودن ایمان و اخلاص حضرت ابراهیم (ع) به او ماموریت داد که فرزندش اسماعیل را در راه خدا قربانی کند.
وی گفت: ابراهیم (ع) با وجود دشواری این کار، به فرمان الهی گردن نهاد و برای اجرای این ماموریت مهیا شد. اما هرچه تلاش کرد، کارد گلوی فرزندش اسماعیل را نبرید.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک افزود: در این حال به ابراهیم (ع) خطاب شد که از امتحان الهی سربلند بیرون آمده است و آنگاه گوسفندی فرستاده شد تا وی آن را به جای اسماعیل قربانی کند و این ماجرای عبرت انگیز، درس فداکاری، از خودگذشتگی، غلبه بر هوای نفس و تسلیم دربرابر فرمان خداوند است.
به گزارش ایرنا؛ صبح امروز نماز عید بندگی و اطاعت با حضور اقشار مردم مؤمن و انقلابی شهر خور به امامت حجت الاسلام جاویدی امام جمعه شهرستان خور و بیابانک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه شد.

همچنین در دیگر نقاط شهرستان نماز عید سعید قربان با حضور اقشار مختلف مردم اقامه شد.
شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
 

برچسب‌ها عید سعید قربان خور و بیابانک اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان خور و بیابانک اصفهان عید سعید قربان خور و بیابانک اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم قربان پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر اداره امور اراضی جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی واگذاری ۱۵۲ هکتار از اراضی دولتی به طرح های مختلف کشاورزی و غیره بوده است.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران بیش از ۲۵۰ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از اراضی به طور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۸۰ مورد اخطاریه و ۴۰ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۶ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ هکتار تهیه شده و۶۳۰ نفربهره بردار با سطحی برابر ۳۵۰ هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

قربان پور اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۱۷۳ مورد از پرونده های سنوات گذشته را در سامانه ثبت کرده ایم.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر خاطر نشان کرد: همچنین طرح های اجرا شده در قالب تبصره یک ماده یک ۹ مورد و ۱۳ مورد نیز در قالب طرح های واگذاری اراضی ملی انجام شده است.

کد خبر 6093028

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد