Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مسیر تهران به گرگان در حال حرکت بود در محدوده پنجاب محور هراز پس از انحراف از مسیر واژگون شد.

زکریا اشکپور با بیان اینکه این حادثه تاکنون ۳ فوتی و ۳۹ مصدوم داشت افزود : بنا به گفته شاهدان و مسافران این اتوبوس ۴۴ سرنشین داشت که با توجه به تعداد زخمی‌ها و مصدومین دو سرنشین این اتوبوس مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: این حادثه ساعت ۳:۴۰ صبح امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰، به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس، آمل ۱، آمل ۲، آمل ۳، آمل ۴، سقرچی، بایجان، گزنک، پلور، اتوبوس آمبولانس اورژانس، وپایگاه‌های هلال کهرود، گزنک، رینه، پلور، به محل حادثه واقع در محور هراز اعزام شدند.

اشکپور با بیان اینکه ۳ جان باخته این حادثه مرد بودند، افزود: مصدومین به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

او ادامه داد: با هماهنگی واحد MCMC دانشگاه، به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) شهرستان‌های فریدونکنار و نور و سایر بیمارستان‌های شهرستان آمل در صورت انتقال مصدومین اعلام آماده باش داده شد.

علت واژگونی در دست بررسی است

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری در مسیر اسلامشهر به گرگان در حال حرکت بود که در منطقه پنجاب واژگون شد، گفت: مأموران پلیس راه به همراه عوامل امداد و نجات جاده‌ای بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

پربیننده ترین طوفان آخرالزمانی در پایتخت عربستان! + فیلم ریزش قبرها در یک آرامستان + عکس بریدن گوش یک گنده لات و قتل او توسط ۱۸گنده لات دیگر + عکس کار عجیب مادر برای نجان جان فرزندش + فیلم سرقت عجیب موبایل به صورت خانوادگی! + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت