Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امورخیریه کردستان گفت: به مناسبت عید سعید قربان و دهه ولایت و در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش شهرستان‌های سنندج و قروه بیش از یک هزار بسته معیشتی گوشت قربانی بین مناطق محروم این ۲ شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بسته‌های معیشتی در قالب بسته‌های یک کیلویی گوشت گرم و با همکاری ادارات اوقاف شهرستان‌های سنندج و قروه و خیرین استان توزیع شد.

کاروند بیان کرد: سازمان اوقاف در ایام دهه ولایت برنامه ریزی‌های مختلفی را در راستای خدمت به نیازمندان مناطق محروم انجام داده که یکی دیگر از این برنامه‌ها اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: در قالب این طرح آزمایش‌های عمومی شامل قندخون و فشار خون از زائران گرفته شده و همچنین در صورت امکان با هماهنگی و تعامل با شبکه بهداشت و درمان تست رایگان کرونا از رائران گرفته خواهد شد.

او در پایان گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم قدمی در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق کم برخوردار استان برداریم.

از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد با عنوان دهه ولایت (از قربان تا غدیر) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار