Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا ، جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «صحبت‌اله رحیمی‌کیا» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، به همرزمان شهیدش پیوست.

 مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز گرانقدر شهید والامقام صحبت‌اله رحیمی‌کیا در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

شهید «صحبت‌اله رحیمی‌کیا» سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه پرافتخار جانبازی نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان والامقام «کرباسی راوری» آسمانی شد

مادر شهیدان «محمد و مسعود کرباسی راوری» از استان کرمان پس از گذراندن سال‌ها زندگی پربرکت به دیدار معبود شتافت.

 «زهرا محی‌الدین راوری» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «محمد و مسعود کرباسی راوری» پس از گذراندن سالها زندگی پربرکت به دیدار فرزندان برومندش شتافت.

شهید «مسعود کرباسی راوری» سال ۱۳۳۹ در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه به شهادت رسید. 

«شهید محمد کرباسی راوری» سال ۱۳۴۱ در شهرستان کرمان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱، در منطقه کوشک بر اثراصابت ترکش، شهید شد. 

مادر شهیدان «رنجبر توتوئی» آسمانی شد

«حاجیه شهربانو ایران‌نژاد» مادر شهیدان گرانقدر «ابراهیم و محمداسماعیل رنجبر توتوئی» پس از سال‌ها صبر و استقامت به فرزندان شهیدش پیوست.

 مادر شهیدان گرانقدر «ابراهیم و محمداسماعیل رنجبر توتوئی» و مادربزرگ شهید «سیدمحمد ایران‌نژاد پاریزی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در سن ۹۵ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهیدان در روستای پسوجان بخش پاریز شهرستان سیرجان به طرف قطعه والدین شهدای این روستا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

شهید «ابراهیم رنجبر توتوئی» سال ۱۳۳۲ در شهرستان سیرجان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.  

شهید «محمداسماعیل رنجبر توتوئی» سال ۱۳۴۰ در  شهرستان سیرجان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۲، در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. 

شهید «سیدمحمد ایران‌نژاد پاریزی» نوه این مادر شهیدان سال ۱۳۴۸ در شهرستان سیرجان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۴ در منطقه اروندرود بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. 

مادر شهیدان والامقام «پیری بنیادی» آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام «محمد و علی پیری بنیادی» از استان سیستان و بلوچستان به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

 مرحومه «ماه بی‌بی پیری پژند» مادر شهیدان «علی و محمد پیری بنیادی» در سن ۷۸ سالگی به رحمت الهی پیوست و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

شهید «محمد پیری بنیادی» متولد سال ۱۳۳۸ بود و سال ۱۳۶۵ در شهرستان ایرانشهر بر اثر درگیری با اشرار به شهادت رسید.

شهید «علی پیری بنیادی» متولد سال ۱۳۵۹ بود که سال ۱۳۸۵ توسط گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در شهرستان زابل به شهادت رسید.

مادر شهیدان «معروفخانی» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «علی و یاور معروفخانی» از شهدای شهرستان ابهر استان زنجان دعوت حق را لبیک گفت.

 حاجیه خانم «ثریا یوسفلی» مادر شهیدان «یاور و علی معروفخانی» در سن ۸۷ سالگی بعد از تحمل بیماری و کهولت سن به دیار باقی شتافت.

پیکر این مادر شهید، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و رییس بنیاد ابهر، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهیدان، در گلزار شهدای شناط ابهر تشییع شد.

شهید «علی معروفخانی» سال ۱۳۴۱ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «یاور معروفخانی» سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱ در منطقه عین‌خوش به شهادت رسید.

مادر شهیدان والامقام «لطیفی امام» آسمانی شد

حاجیه خانم «آمنه سلیمی امام» مادر شهیدان والامقام «محمدصادق و محمدباقر لطیفی امام» از شهرستان املش استان گیلان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 مرحومه حاجیه خانم «آمنه سلیمی امام» مادر شهیدان والامقام «محمدصادق و محمدباقر لطیفی امام» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهرستان املش و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای شهرستان املش تشییع و به خاک سپرده شد.

شهیدان «محمدصادق لطیفی امام» در تاریخ ۴ فروردین ۶۱ در تنگه رقابیه و «محمدباقر لطیفی‌امام» در تاریخ ۷ مرداد ۶۴ در اشنویه به درجه رفیع شهادت نائل  آمدند.

برچسب‌ها دفاع مقدس والدین شهدا جانباز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس والدین شهدا جانباز دفاع مقدس والدین شهدا جانباز فرزندان شهیدش پیوست مادر شهیدان والامقام شهرستان سیرجان دنیا آمد و سال شهادت رسید مادر شهید پیری بنیادی لطیفی امام سال ۱۳۶۱ رحیمی کیا آسمانی شد سال ها بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد