Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:02:04 GMT

خداحافظی پدیده با سهمیه آسیایی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۷۵۹۲

خداحافظی پدیده با سهمیه آسیایی؟

مشکی و قرمز پوشان پدیده خراسان با شکست شب گذشته مقابل سپاهان، امیدهایشان برای کسب دوباره سهمیه آسیایی به حداقل رسید.

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذاب‌ترین و البته حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر شب گذشته در مشهد و میان تیم‌های پدیده و سپاهان برگزار شد؛ پدیده‌ای‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی به دنبال سه امتیاز بودند و در مقابل سپاهان می‌خواست در کورس رقابت قهرمانی بماند و به دنبال سوغاتی سه امتیازی از مشهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجام این مسابقه برتری یک گله طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

 

از بخت بد مشهدی‌ها نتایج دیگر تیم‌ها در کورس رقابت سهمیه هم علیه این تیم شد و با پیروزی تیم‌های تراکتور و گل‌گهر و یک امتیازی که فولاد مقابل پیکان به دست آورد، حالا شانس شاگردان مهدی رحمتی که در هفته‌های گذشته با نتایح خوب توانسته بودند خود را به کورس سهمیه آسیایی برسانند، به حداقل رسیده و شاید یک معجزه دوباره این تیم را که دو فصل قبل سهمیه آسیایی را با هدایت یحیی گل‌محمدی به دست آورد، می‌تواند به سهمیه آسیا برساند.

 

چرا که با شکست شب گذشته، پدیده 37 امتیازی باقی ماند و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد و در میان تیم‌های بالاتر، تراکتور با 42 امتیاز حضور دارد و پس از این تیم گل‌گهر 41 امتیازی و فولاد 40 امتیازی حضور دارند و تنها دو مسابقه از رقابت‌های لیگ بیستم باقیمانده است؛ شاگردان رحمتی هفته آینده باید در رفسنجان به مصاف مس بروند و سپس در مقابل فولاد آخرین بازی خود را در لیگ بیستم برگزار کنند.

 

در صورت کسب هر 6 امتیاز باقیمانده و لغزش مدعیان کسب سهمیه آسیایی در دو بازی آینده و کسب حداقل امتیاز، می‌تواند پدیده به سهمیه آسیایی برسد که موردی دور از ذهن به نظر می‌رسد و این‌طور که از عملکرد شاگردان مهدی رحمتی پیداست آن‌ها در تکاپو برای پایان دادن لیگ در نیمه اول جدول و هم‌چنین با رتبه تک رقمی هستند.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد سهمیه آسیایی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد