Web Analytics Made Easy - Statcounter

بامداد دیروز (سه‌شنبه) بود که منابع صهیونیستی مدعی شدند دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌ و بعد از آن ارتش رژیم اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به همین موضوع گفت، ارتش اجازه تکرار اینگونه اقدامات و شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرز با شمالی لبنان را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ادعاهای خود تهدید کرد، در صورت تکرار اینگونه اقدامات از سوی لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی «مخفیانه یا علنی» به لبنان حمله خواهد کرد.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم دیروزدولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد.

بنت طی سخنرانی در مراسمی برای افتتاح یک طرح مخابراتی، در این‌باره گفت: «دیشب راکت‌هایی از لبنان به اسرائیل شلیک شد. ارتش اسرائیل نیز حمله متقابل انجام داد».

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه دولت لبنان مسئول شلیک‌شدن راکت از جنوب این کشور به فلسطین اشغالی است، تهدید کرد که تل‌آویو اجازه تداوم اینگونه اقدامات را نمی‌دهد.

310 310

کد خبر 1537285

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم