Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:54:11 GMT

روسیه خودروهای پژو، سیتروئن و اوپل صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۷۷۶۸

روسیه خودروهای پژو، سیتروئن و اوپل صادر می‌کند

گروه خودروسازی استلانتیس Stellantis که با ادغام دو شرکت پژو سیتروئن PSA و فیات کرایسلر Fiat Chrysler تاسیس شده است، از ایجاد یک قطب تجاری در روسیه برای صادرات خودروهای خود به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، گروه خودروسازی استلانتیس Stellantis که با ادغام دو شرکت پژو سیتروئن PSA و فیات کرایسلر Fiat Chrysler تاسیس شده است، از ایجاد یک قطب تجاری در روسیه برای صادرات خودروهای خود به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاس در گزارشی از مراسم افتتاح مرکز PSMA Rus در منطقه کالوگا اعلام کرد که صادرات خودروهای استلانتیس از نیمه دوم سال 2021 آغاز می شود.

شرکت استلانتیس طی بیانیه ای گفت: به دنبال استراتژی توسعه بلند مدت در منطقه اوراسیا و گسترش تجارت فراتر از مرزهای خود، گروه استلانتیس ایجاد یک قطب صادراتی برای عرضه اتومبیل و موتور خودرو به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی را اعلام می کند. اولین تحویل خودروها در نیمه دوم سال 2021 آغاز می شود.

سرمایه‌گذاری 35 میلیارد دلاری استلانتیس در زمینه خودروهای برقیادامه مذاکرات استلانتیس با دولت ایتالیا در مورد احداث کارخانه جدید

طبق بیانیه استلانتیس، این شرکت قصد دارد صادرات مدل های "پژو اکسپرت"، "اوپل ویوارو" و "سیتروئن جامپی" را در نوامبر 2021 آغاز کند و امسال 12000 دستگاه را تحویل خواهد داد.

بر اساس این گزارش، استلانتیس در حال حاضر تولید انبوه موتورهای دیزلی را با هدف صادرات آغاز کرده است.

نمایندگی های این شرکت در روسیه با برندهای پژو، سیتروئن، اوپل، یورورپار، خدمات خودروی یورورپار، جیپ، فیات، فیات حرفه ای و موپار فعالیت می کنند و همچنین دارای یک سایت تولیدی در منطقه کالوگا است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه خودرو اخبار روسیه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود