Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از رویترز، این جمعه بازی های توکیو رسما آغاز می شود که اولین المپیک پس از دوران یوسین بولت است. "ال رلمپاگو" اکنون بازنشسته است اما از نزدیک دو و میدانی را دنبال می کند. او از پیشرفت های جدید کفش های دوومیدانی عصبانی شده است. مارک های تجاری مختلف برخی از مدل های کفش را با صفحه الیاف کربن همراه با فوم های خاص معرفی کرده اند که بولت اصلاً آنها را دوست ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولت در بیانیه ای به رویترز گفت: وقتی این کفش ها را دیدم نمی توانستم باور کنم. این کفش ها طوری تنظیم می شوند که به ورزشکاران این مزیت را می دهد که سریعتر بدوند. این برای بسیاری از ورزشکاران که در آن زمان سعی در اصلاح ناخن های پا داشتند تا سریع تر بدوند ناعادلانه است. واقعا مسخره است.

یوسین بولت با ۹.۵۸ ثانیه در دو ۱۰۰ متر در برلین ۲۰۰۹ با مدل کفش پوما رکورد جهان را ثبت کرد. خیلی بعید است که حداقل در این دوره رکورد یوسین بولت شکسته شود و ورزشکاری بتواند ۱۰۰ متر را زودتر از او بدود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: المپیک بولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود