Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها 12 ماه از قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس باقی مانده و این فوق ستاره با وجود پیشنهاداتی که از منچستریونایتد و PSG دارد، درباره آینده خود تصمیم دیگری گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است تا به قراردادش با یوونتوس متعهد بماند. ستاره 36 ساله به آخرین سال از قرارداد خود با بیانکونری رسیده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شده که با توجه به علاقه یووه به تسویه بدهی های خود، هیچ تعجبی ندارد که دستمزد 56 میلیون یورویی سالانه رونالدو در این میان فدا شود.

این موضوع البته به این معنا نیست که عملکرد CR7 تضمین کننده چنین هزینه ای نیست. از زمان انتقال 119 میلیون یورویی رونالدو در سال 2018 به یووه، او در سه فصل 100 بار برای بیانکوری گلزنی کرده است، از جمله 29 بار در 33 بازی در سری A در فصل گذشته.

 

 

در ماه های اخیر صحبت هایی از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مطرح بوده و پاری سن ژرمن نیز از باشگاه هایی است که مشتاق به خدمت گرفتن فوق ستاره پرتغالی است.

 

اما لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که رونالدو تصمیم دارد یک فصل دیگر هم در یووه بماند و سپس در تابستان آینده به دنبال مقصد جدیدی برای خود باشد.

این خبر فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یووه، را که همواره باور داشت رونالدو در تورین خواهد ماند، بسیار خوشحال خواهد کرد.

او پیشتر در این ماه گفته بود: "ما هیچ علامتی از سوی رونالدو ندیده ایم که نشان دهد او قصد رفتن دارد. لزومی ندارد که درباره نقل و انتقالات صحبت کنیم و یوونتوس نیز قصد ندارد که او را بفروشد. درباره بازیکنی صحبت می کنیم که در 44 بازی در فصل قبل 36 گل به ثمر رسانده."

 

 

این خبر اما چندان به مذاق ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، خوش نخواهد آمد. مورینیو و رونالدو سه سال را با یکدیگر در رئال مادرید گذراندند و با وجود روابط اغلب شکرآب بین این دو، بین سال های 2010 تا 2013 به قهرمانی در لالیگا و قهرمانی کوپا دل ری رسیدند.

 

مورینیو پس از پیوستن به رم درباره اینکه چه احساسی از روبرویی با شاگرد سابقش دارد، به شوخی گفت که ترجیح می دهد رونالدو قبل از آغاز فصل 22-2021 ایتالیا را ترک کند!

 

مورینیو گفت: "او باید همین الان ایتالیا را ترک کند و من را راحت بگذارد! همه این را می گویند و من هم موافقم که او دیگر 25 ساله نیست. او 36 سال دارد. او 50 گل نمی زند اما چند گل زده؟ 35 گل.

رکورد او فوق العاده است. اعداد و ارقام نشان دهنده همه چیزند."

 

 

سرمربی سابق منچستر یونایتد و چلسی یک بار رونالدو را بهترین چیزی که در زندگی حرفه ایش برایش اتفاق افتاده توصیف کرد.

اما با رکورد 10 گل در 12 بازی برابر تیم جدیدش، این رویا می تواند خیلی سریع تبدیل به یک کابوس مجسم شود.

 

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) یوونتوس آ اس رم کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی یوونتوس آ اس رم کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد