Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، صدو سی و هشتمین نشست کمیته بین‌المللی المپیک در توکیو برگزار شد و در این جلسه «نیکول هورتز» به عنوان نایب‌رئیس این نهاد انتخاب شد.

هورتز تنها نامزد تصدی این پست به شمار می رفت. او در گذشته شناگر بوده و از سال ۲۰۰۶ عضو کمیته اجرایی IOC است. پیش از این «آنیتا دفرانتز» بر این منصب تکیه زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«دنیس اسوالد» نیز به عضویت کمیته اجرایی این نهاد درآمد. کریستین کولستر معاون سابق کمیته المپیک و پارالمپیک نروژ و کنفدراسیون ورزش این کشور، فقط چهار سال پس از پیوستن به IOC به عضویت هیات اجرایی درآمد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توکیو ایرنا توکیو کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس