Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری مهریز گفت: این عملیات در چند فاز با همت و پیگیری شورای اسلامی شهر و همراهی مسوولان و مردم با هدف تامین رفاه شهروندان و مسافران آغاز شد و به مرور تا پایان سال‌جاری پیگیری می‌شود.

عبدالرسول یزدی روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود: ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم است که به دلیل مطالبات مستمر مردم و نیاز منطقه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین به سایر برنامه‌ها و طرح‌های مهم عمرانی منطقه اشاره کرد و از توافق با وراث مرحوم ایرج فلاح  تنها پلاک باقی‌مانده در خیابان حمیدیا خبر داد و افزود: این پلاک بعد از ۲۵سال در چند روز آینده تخریب خواهد شد .

یزدی با بیان اینکه در راستای سیاست تعریض وآزادسازی مسیر خیابان‌های اصلی شهر، شهرداری آماده توافق و مصالحه با مالکان است و متقاضیان می‌توانند به واحدحقوقی و املاک شهرداری مراجعه کنند بیان کرد: برای سهولت در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان و  کمک به نظام حمل و نقل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ هزار نفر در شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر طرح های عمرانی مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد