Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها –امام‌جمعه شهر قدس گفت: تنها راه انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است و همانند حج ابراهیمی مسلمانان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، عید قربان، یادآور ایثار و از خودگذشتگی و عبودیت و بندگی مطلق به درگاه پروردگار یکتاست و مردم نمازگزار و ولایت‌مدار شهرستان‌های استان تهران نیز برای اقامه نماز عید سعید قربان حاضر شدند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به همراه داشتن مهر، سجاد شخصی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نماز عید سعید قربان را اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمازگزاران ضمن قرائت دعای ندبه برای تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج) و ریشه کنی بیماری کرونا و شفای بیماران دعا کردند.

اقامه نماز عید سعید قربان در بجنورد به‌روایت تصاویرنماز عید سعیدقربان در سراسر استان سمنان اقامه شدنماز عید قربان ورزشکاران مسلمان در دهکده المپیک

بت استکبار جهانی و گردن کشان باید شکسته شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهر قدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عید سعید قربان ضمن تأکید بر قربانی و حفظ شعائر الهی اظهار کرد: عید قربان روز اطعام مستمندان، رسیدگی به فقرا و نیازمندان و روز تجلی ایثار الهی است.

وی افزود: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم که بت‌های فساد، اشرافی گری و تجمل گرایی را بشکند و دولتی با مدیران پاکدست و انقلابی و مردمی تشکیل دهد.

امام‌جمعه شهرستان قدس به لزوم استکبار ستیزی اشاره و اظهار داشت: آمریکا در کشور و هم پیمانان خود نیز بزرگی ندارد و بت استکبار جهانی و گردن کشان نیز باید شکسته شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه به وحدت و مقاومت مسلمانان در مقابل دشمن، بیان کرد: تنها راه انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است و همانند حج ابراهیمی مسلمانان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جوکار در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه حل مشکلات منطقه، اخراج آمریکا و اداره منطقه توسط خود کشورهای منطقه است.

عید قربان روز فوران رحمت الهی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان عید تسلیم در برابر خواست پروردگار و به نوعی دیگر عید بندگی ابراهیمی، رحمت، برکت و رسیدن به اوج افتخار بندگی برای پروردگار تعالی است.

وی افزود: در روز عید قربان عنایت و توجه خدا ویژه است، خداوند درب رحمت خود را بیش از پیش می‌گشاید، دعا و نیاش شما مسلمان امروز فضیلت بسیار دارد و خوشا به سعادت آنان که این روز را غنیمت شمارند و مطیع خواست حصرت حق باشند.

خطیب نماز عید قربان در شهرستان قرچک گفت: خوشا به سعادت آنان که خداوند عبادت در این روز و به جا آوردن نماز این روز را برای بندگان مخلص خود مقدر فرمود، امروز روز خاص‌ترین آزمایش خداست، باید تسلیم بودن به فرمان الهی را از حضرت ابراهیم (ع) آموخت، غرق در بندگی و اطاعت از پروردگار را از آن حضرت درس بگیریم.

اسماعیلی خطاب به نمازگزاران عید قربان گفت: امروز لطف و عنایت پروردگار شامل حال شما شده است و از بین بندگان خداوند توفیق حضور در این نماز پرفیض را داشتید، نصرت الهی شامل حال شما شده است با این دل‌های پاکتان از خداوند متعال بهترین‌ها را طلب کنید زیرا که امروز روز برآورده شدن حاجات قلبی است.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز عید سعید قربان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی