Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که ایران درگیر موج پنجم کروناست و بیماران و قربانیان کرونا در حال افزایش است، وزیر بهداشت در اظهاراتی عجیب گفته است "وزیر بهداشت یک کشور نامه نوشته و گفته بگویید چه کردید که این‌گونه کرونا را مدیریت کردید!"

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نمکی وزیر بهداشت در یک همایش گفت است «دیروز از یک وزیر بهداشت کشوری که در گرداب کروناست، دریافت کردم؛ نامه سرتا پا تقاضای کمک بود از ایران تحریم‌زده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..[گفته بود که] بگویید چه کردید که با گستردگی اقلیم و حصر اقتصادی و سیاسی این‌گونه کرونا را مدیریت کردید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

براساس گزارش اپلیکیشن ماسک، علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های زیر قرمز خواهند شد: آذرشهر، سراب، عجب شیر (آذربایجان شرقی)، ارومیه، شاهین دژ، ماکو، چایپاره (آذربایجان غربی)، خلخال، مشگین شهر، گرمی (اردبیل)، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدن، فلاورجان، نجف آباد، گلپایگان (اصفهان)، ساوجبلاغ (البرز)، آبدانان (ایلام)، دیلم (بوشهر)، زیرکوه، قائنات (خراسان جنوبی)، چناران (خراسان رضوی)، اندیمشک، بندرماهشهر، بهبهان (خوزستان)، ابهر، خدابنده، خرمدره، زنجان (زنجان)، دامغان، شاهرود (سمنان)، آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، سپیدان، فسا، مرودشت، پاسارگاد، کازرون (فارس)، آبیک، آوج (قزوین)، الیگودرز، کوهدشت (لرستان)، اراک، دلیجان، زرندیه (مرکزی)، اسدآباد، همدان (همدان)، شهرکرد، فارسان (چهارمحال و بختیاری)، بیجار، سنندج (کردستان)، بافت، بردسیر، ریگان (کرمان)، سنقر، صحنه، گیلانغرب (کرمانشاه)، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، طوالش، لاهیجان (گیلان)، اشکذر (یزد)

 آخرین آمار رنگ‌بندی کشور:

 ۲۳۲ شهرستان قرمز
۱۱۷ شهرستان نارنجی
 ۹۹ شهرستان زرد
 صفر شهرستان آبی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت