Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این باشگاه، رضا نارگانی افزود: به هیچ وجه به هیچ فردی اجازه نخواهیم داد با کلی گویی‌ها هر تهمتی که می‌خواهند بزنند و پاسخگو هم نباشند.

وی تصریح کرد: از مسولان فدراسیون به خصوص کمیته اخلاق و انضباطی درخواست داریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند جلوی این دروغ پردازی‌ها به نحو مناسب و لازم گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول بیان کرد: امیدوارم افرادی که علیه باشگاه صحبت می‌کنند مدرک و سند قابل ارائه داشته باشند، نام تیم شهید قندی نام بزرگی است و باید بدانند درباره چه تیمی حرف‌ می‌زنند.

نارگانی اظهار کرد: مطالبات برحق باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی و خیل هواداران به جد با همکاری مسوولان امر در استان و کشور پیگیری می‌شود.

بعد از برد پرگل  تیم شهیدقندی در یزد مقابل سردار بوکان برخی سایت‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی به تهمت‌زنی علیه تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته ۲ کشور اقدام کرده بودند.

تیم فوتبال شهید قندی در آخرین مسابقه مرحله نهایی لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور در ۲۳ تیرماه جاری در خانه با اقتدار تیم سردار بوکان را با نتیجه ۱۰ بر یک با شکست سنگین بدرقه کرد و به مرحله پلی‌آف برای رسیدن به لیگ یک راه یافت.

رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار

باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن