Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید برخی از اقدامات اساسی انجام شده در طول چند سال اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی را تشریح کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: آموزش‌های مهارتی و حمایت از آنها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. در همین راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص کیفیت سازی دوره‌های مهارتی در طی ۵ سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید خاطرنشان کرد: در طول این ۵ سال اخیر تمام برنامه‌های ارائه شده در برنامه کلان اول این دانشگاه اجرایی شده و با همکاری واحدهای استانی عملیاتی شده است.

وی گفت: توسعه کیفی، تثبیت جایگاه مراکز آموزشی، مأموریت گرایی مراکز آموزشی، ایجاد مراکز نوآوری، ارتباطات بین المللی و … از جمله اقدامات اساسی بود که در این چند سال انجام شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: ساماندهی مدرسان که یک کار بزرگ و سنگینی بود با همه فراز و نشیب و حاشیه‌هایش در دانشگاه جامع علمی کاربردی به خوبی انجام شد. در این ساماندهی تعداد مدرسان از ۹۳ هزار مدرس به ۲۵ هزار مدرس کاهش یافت تا مدرسانی که واقعاً دارای تراز علمی بالایی هستند با این دانشگاه همکاری کنند.

وی همچنین به موضوع بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این موضوع با رایزنی‌های به عمل آمده حل شده و در حال واریز بدهی‌ها به مراکز آموزشی هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به موضوع کد مدرسی خبرگی اشاره کرد و افزود: صدور کد مدرسی خبرگی تسریع شده و زمان آن از دو سال به حداکثر ۴ ماه رسیده است تا بتوانیم از مدرسان خبره در آموزش‌های مهارتی به نحو عالی استفاده کنیم.

کد خبر 5262851 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد حسین امید دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش مهارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش جشنواره بین المللی فارابی آزمون کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع کارت کنکور دانشگاه الزهرا دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعضای هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند