Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: روند افزایشی شیوع کرونا که از ۲ هفته گذشته در سبزوار آغاز شده است همچنان با شتاب ادامه دارد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا مسلم افزود: هم اینک ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی - درمانی واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۲۵ نفر آنها طی شبانه روز گذشته بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار نیمی از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده تکمیل شده و با تداوم این روند زنگ هشدار موج پنجم در این منطقه به صدا درآمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته های گذشته از عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بوده است.

مسلم تاکید کرد: در صورت تداوم عادی‌انگاری شهروندان، خطر شیوع موج پنجم کرونا دور از انتظار نخواهد بود.

بنا بر اخرین اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۰ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۷ هزار و ۶۲۴ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ابتلا به کرونا سبزوار افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن