Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل موتور ۱؛ به گفته کلاوس زلمر، مدیر فروش شرکت فولکس واگن، خودرو‌های مدل جدید این شرکت با موتور احتراق داخلی (ICE) در اروپا معرفی شدند و زمان عرضه آن‌ها بین سال‌های ۲۰۳۳ و ۲۰۳۵ است و پس از آن دیگر خودروهایی از این دست در این قاره به فروش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رونمایی از خودروی جدید ProCeed کیا ۲۰۲۲ در آینده‌ای نزدیک ساخت خودروی برقی برای ماندن در بازار اروپا

بیشتر خودروسازان قبلاً همین زمان را برای عرضه خودورهایشان در بازار اروپا اعلام کردند. همه خودروسازان در تلاشند تا اثرات گاز‌های کربن را کاهش داده و به پاکسازی محیط زیست کمک کنند، هدف این شرکت‌ها از این کار ماندن در بازار اروپا است، زیرا کشور‌های اروپایی به کاهش کربن اهمیت بسیاری می‌دهند و شرکت‌های خودروسازی برای اینکه بتوانند در بازار‌های اروپا بمانند باید در تاریخ مشخص شده خودروهایشان را عرضه کنند.

زلمر افزود که مهلت تعیین شده برای ایالات متحده و چین کمی دیرتر است و هنوز مشخص و اعلام نشده است. در آمریکای جنوبی و آفریقا نیز این مهلت طولانی‌تر خواهد بود، زیرا هر دو منطقه از نظر سیاسی و با شرایط چارچوب زیرساختی هنوز آماده ساخت و ارائه تجهیزات الکترونیکی نیستند.

مهلت تعیین شده فقط برای نام تجاری فولکس واگن و نه کل گروه فولکس واگن است که رتبه دومین خودروساز پرفروش جهان در سال ۲۰۲۰ را دارد. فولکس واگن برنامه ساخت خودرو‌های برقی را در دست دارد. پیش‌تر نیز چندین مدل شناسه معرفی شدند که می‌توان به ID.4 اشاره کرد که از قبل در ایالات متحده وجود داشت و انتظار می‌رود مدل‌های بیشتری در سال‌های آینده ارائه شود.

در حالی که چندین خودروساز برای معرفی خودرو‌های الکتریکی خود مهلت‌های مختلفی را تعیین کرده اند، اما یک چیز مشترک در بین همه برند وجود دارد و آن هم این است که خودرو‌های برقی در راه هستند. البته مسئله اینجاست که این اتومبیل‌ها چه موقع و در اول در چه کشور‌هایی عرضه می‌شوند و چه کشور‌هایی سریع‌تر پمپ بنزین‌ها را به ایستگاه شارژ باتری تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولکس واگن خودوری لوکس خودروی برقی خودروی وارداتی فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش