Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@15:23:33 GMT

کافی شاپ‌ها آلوده به ویروس شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۸۸۳۶

کافی شاپ‌ها آلوده به ویروس شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکترسید رحیم سیدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با اشاره به بستری شدن ۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: به دلیل تکمیل ظرفیت بستری در بخش‌ها، سه بیمار کرونایی در اورژانس بستری هستند.

او با بیان اینکه شمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در مقایسه با به دو هفته قبل افزایش ۳۰۰ درصدی داشته است، افزود: جوانان و نوجوانان بیشترین رده سنی مبتلایان به کرونا هستند که به خاطر حضور در مراکز پر تجمع مانند کافی‌شاپ‌ها و دورهمی‌های آلوده به این ویروس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

انتقال قلیان‌ها از کافه به حیاط منازل


مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر هشدار داد با ادامه این وضعیت بیماران مراجعه کننده برای پذیرش باید در خودرو‌ها منتظر خالی شدن تخت‌های بیمارستانی باشند.

سیدپور گفت: پذیرش بیماران جدید با توجه به محدودیت امکانات و تجهیزات و افزایش ابتلا به کووید ۱۹ در تنها بیمارستان دولتی این شهرستان فراهم نیست.


کم کاری برخی مسئولان عضو ستاد مقابله با کرونا

او با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان عضو قرارگاه مقابله با کرونا در شهرستان افزود: تامین سلامت عمومی در شرایط کنونی فقط به عهده بهداشت و درمان نیست بلکه برخورد با برخی واحد‌های صنفی متخلف از جمله تالارها، فضا‌های ورزشی، فروشگاه‌ها و رانندگان تاکسی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بر عهده سایر دستگاه‌های اجرایی است که قانون ابزار آن را در اختیارشان قرار داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: مسئولان ادارات و اصناف مرتبط که در اجرای وظایف خود کوتاهی می‌کنند براساس مصوبه ستاد کشوری مقابله با کرونا به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

سیدپور با بیان اینکه خطر ویروس کرونا همانند اسفند سال ۱۳۹۸، سلامت مردم را به شدت تهدید می‌کند، افزود: مردم تا زمانی که آمار بالای مرگ و میر‌ها و تابوت‌ها را در گورستان‌ها نبینند باور شدت سرایت این بیماری را درک نمی‌کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا مقابله با کرونا ویروس کرونا در ایران بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران