Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@10:58:19 GMT

دیشب در برخی شهر‌های خوزستان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۸۹۱۵

درحالیکه از روز‌ها قبل همه مسئولان درتلاشند مشکل کم ابی و بعضا بی‌آبی برخی مناطق خوزستان حل شود و اقدامات فوری نیز انجام شده، اما فرصت طلبان قصد دارند با سوار شدن بر بستر مطالبات بحق مردم، گلایه‌ها و نارضایتی‌ها را به سمت اغتشاش و هرج و مرج سوق دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دیشب در شهرستان ایذه برخی از مردم برای اعلام نارضایتی خود از مشکلات موجود در خیابان تجمع کرده بودند که برخی از فرصت طلبان با شعار‌های ساختارشکنانه، اقدام به درگیری با نیرو‌های انتظامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبر‌ها حاکیست در اغتشاش‌های دیشب ایذه، یک نفر براثر تیراندازی مشکوک جان باخته است و تعدادی هم زخمی شده اند.
حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اعتراض شب گذشته شهروندان گفت: روز گذشته عده‌ای از شهروندان گلایه‌مند از بی‌آبی در شهرستان حل این مشکل را خواستار شدند. در پی این تجمع، ماموران نیروی انتظامی که در محل حضور داشتند با نهایت آرامش و متانت اقدام به صحبت با این شهروندان و درخواست برای آرامش کردند، اما عده‌ای افراد ناشناس با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه و ایجاد تشنج کردند.
در سوسنگرد نیز تجمعاتی برگزار شد که معترضان خواستار رسیدگی مسئولان به وضع آب بودند، اما در ادامه، برخی افراد آن را به اغتشاش کشاندند.
اما دیشب در کوی طالقانی ماهشهر، افراد مسلح اقدام به شلیک مستقیم به مردم و نیروی انتظامی کردند. متاسفانه در ناآرامی‌های دیشب کوی طالقانی ماهشهر یک نفر از ماموران حافظ امنیت نیرو انتظامی با شلیک مستقیم به شهادت رسید و یک مامور دیگر زخمی شد. فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: دو مأمور یگان امداد نیروی انتظامی از بالای پشت بام یکی از خانه‌ها هدف رگبار گلوله قرار گرفتند. برچسب ها: خوزستان ، اغتشاش ، بی آبی ، ایذه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خوزستان اغتشاش بی آبی ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان