Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: پیش بینی می شود بطور میانگین روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن لاشه مرغ در کشتارگاه های گیلان داشته باشیم.

میر حجت علی اکبرنژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به جوجه ریزی مناسب واحدهای مرغ گوشتی در استان گیلان گفت: حدود ۱۵ میلیون مرغ در مرغداری های استان در حال پرورش است که این میزان مرغ به مرور به بازار مصرف ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به میزان جوجه ریزی که صورت گرفته پیش بینی می شود بطور میانگین روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن لاشه مرغ در کشتارگاه های گیلان داشته باشیم.

علی اکبرنژاد ادامه داد: از این میزان تولید حدود ۵۰ درصد در استان گیلان و ۵۰ درصد دیگر به استان‌های هدف به خصوص تهران و البرز ارسال می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی افزود: با تداوم تولید، هیچ گونه کمبودی در استان گیلان نداریم‌.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت پشتیبانی، تمامی نهاده های مرغداران گوشتی را تامین می‌کند صددرصد نهاده‌های مرغداری های گوشتی تا امروز تامین شده و از این بابت هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرغ کمبود مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است