Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم محمدحسین فرج نژاد دیشب با موتور در بلوار غدیر با ماشینی تصادف میکند خودش و خانواده و بچه‌هاش به رحمت خدا میروند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس امروز در جمع خبرنگاران گفت:این حادثه که در بلوار الغدیر روبروی ورودی پردیسان رخ داده است متاسفانه 5 کشته برجای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه طبق گزارشات میدانی، موتورسیکلت دارای 5 سرنشین بوده است که پس از برخورد با خودروی سواری 206، 4 سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند و مصدوم دیگر که کودکی 4 ساله بدحال بوده است پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: راننده خودروی سواری نیز در این تصادف جان خود را از دست داده است و سرنشین خودرو پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی اظهارکرد: خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده است.

گفتنی است، فرد راکب موتور سیکلت دکتر محمدحسین فرج نژاد از مولفان و محققان و اساتید برجسته سواد رسانه ای کشور و از اعضای هیئت مدیره فضای مجازی حوزه بود که سالهای سال خدمات ارزشمندی در جبهه بندی علمی و سازمان دهی فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی ارایه کرده بود.

وی به رغم مسئولیت ها و فعالیت های فراوان در منطقه پردیسان قم اجاره نشین بود و با موتور سیلکت تردد می کرد که متاسفانه شب گذشته، به همراه تمام اعضای خانواده اش دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم