Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی برای قبول هدایت تیم ملی عراق شروطی را مطرح کرده بود

به گزارش طرفداری، صبح امروز بود که خبر منتفی شدن حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال عراق منتشر شد. یکی از دلایل این مسئله، شرط اقامت کی روش در امارات به جای عراق بوده است.

در تکمیل این خبر، «البوابه» یکی از رسانه‌های ورزشی عراق از شروط دیگر کی روش پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه، کی روش علاوه بر اسکان در شهر دبی، از فدراسیون عراق خواسته بود برای او در امارات یک خانه و یک اتومبیل هم اجاره کند.

این مربی پرتغالی همچنین تهیه بلیت‌های سفرش به امارات و عراق را بر عهده فدراسیون عراق گذاشته بود که در مجموع شروط سنگینی برای عراقی‌ها محسوب می‌شود.

البوابه در خبر خود مدعی شده است مبلغ درخواستی کی روش از فدراسیون عراق بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

این مربی سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارد و دو صعود به جام جهانی (۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه) را تجربه کرده است.

پیش از این «منتظر ناصر» سردبیر نشریه «العالم الجدید» فاش کرده بود که مذاکرات فدراسیون عراق و کارلوس کی روش به چند دلیل شکست خورد که یکی از این دلایل، عدم اشتیاق برای کار در عراق بعد از تماس با «کاتانچ» سرمربی سابق عراق بوده است.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه نخست مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با ایران، کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه همگروه است.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) تلاش توکیو برای کنترل ارتباط ورزشکاران با تخت‌خواب‌های مقوایی داور دیدار جنجالی یوونتوس - اینتر از قضاوت در سری آ استعفا کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون عراق تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی